"What is a chair?"

Fordítás:Mi a szék?

February 21, 2014

12 hozzászólás


Kolesza

Mi egy szék? Ez megint értelmetlen.

February 21, 2014

Shibelion

Jelentettem a hibát.

February 28, 2014

ohollos

A szék egy bútor

April 18, 2014

postaspepe

Mi az, hogy mi egy szék? Az lehet, hogy én nem tudok angolul, de ti meg tanuljatok meg magyarul

February 25, 2014

ljudit52

Ej, mi a kő ...

March 31, 2014

zetorka

szóval én életet vesztek mert az írtam "What is the chair?", de szerinte a fordítás "Mi a szék?" ez így tök hibás

June 24, 2014

Shibelion

Mert nem the-vel kell írni, hiába van magyarul határozott névelővel.

June 26, 2014

zetorka

de mért ne lehetne the-vel írni? ha én egy konkrét székre gondolok akkor tudtommal az angol is megengedi a the-t

ha meg tükör fordítunk akkor meg fogadja el a tükörfordítást, szerintem

June 26, 2014

eniko.thur

Valaki tudja mi ennek a helyes fordítàsa?

August 28, 2014

Boabour

tényleg nem tudnak magyarul, sorry

November 4, 2014

teresagot-45.

Hol van itt az "a" ? Mi van egy szék? Ez van szó szerint! Nem értem!

June 18, 2018

Tams41685

Uhh, de szar ez a mondat

March 17, 2019
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.