1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "It appears that she has many…

"It appears that she has many friends."

Çeviri:Görünüşe göre onun birçok arkadaşı var.

February 21, 2014

19 Yorum


MelikeUlaman

''bu gösteriyor ki onun bir sürü arkadaşı var '' yanlış bir çeviri mi ?


SabineBergmann1

It appears - "görünüşe" veya "anlaşilan" veya "apparently" demek. Öyle olduğundan emin değil. "bu gösteriyor ki…" emin oldu.


MajorHealing

sana katılıyorum. böyle yazdım kabul etmedi ama niyeyse.


itaylanbkr

'apparently she has many friends' bu iki cümle aynı mı?


Lancervirtue

Bu bir kalip mi acaba ?


samurayulus

"Onun çok arkadaşa sahip olduğu görünüyor" olmaz mı?


inci13529

Görünüyor ki onun bayabi arkadaşı var olmadı çok saçma yine bir hata


Beritan543932

Bayabi çok arkadaşı var Birçok birden çok tane Arkadaşı var


CanDemirci6

çok arkadaşı veya çok arkadaşlarının olduğu aynı anlamı taşımalı


enanasya

"Onun çok arkadaşı olduğu görünüyor." doğru olmalı. Kabul edilmedi. 8 ekim 2018


AkmCanSude

"Onun birçok arkadaşı var gibi gözüküyor."


fatmarizaf

Görünüyor ki onun çok arkadaşı var.olmadı niye?


YavuzSelim666650

It seems, it appears, apparently bu üç öbek aynı anlama mı geliyor


beranaday

"o çok arkadaşa sahip gibi görünüyor" olamaz mı?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.