1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The dog is small and weak."

"The dog is small and weak."

Çeviri:Köpek küçük ve güçsüz.

February 21, 2014

17 Yorum


vhandeli

Köpek küçük ve zayıf çevirisini kabul etmedi


cronychucky

Evet neden kabul etmedi


TheWinner142763

Çünkü weak güçsüz demek.


baki_karakus

vaay viforvendetta yönetici olmuşsun. ama seri yi de bozmuşsun. :)


Viforvendetta

2 senedir falan yöneticiyim :) seriyi bıraktım yav giremiyorum artık pek, bayrak sende :)


vkatasoy

artık kabul ediyor


golgevrim

Kopek kucuk ve halsiz cevabini kabul etmedi


Turker90

KAbul etmeliler oysa


homer.ari

köpek küçük ve cılız çevirisi kabul edilmedi : )


ErayAldatmaz

güçsüz ve küçük yazınca neden kabul edilmiyor Türkçe de sıfatların yeri değiştirilince anlam değişmiyor oysaki


gokcergvn

Sıfatların yerleri degisik olabilir ama kabuk etmedi


Selahattin534576

Köpek küçük ve zayıftır, kabul ediliyor


Berkay252920

güçsüz yerine kırılgan yazdığımda kabul etmesi gerekiyordu sonuçta eş anlamlılar


FiratUcar21

Dog ve duck'ın telaffuzu aynı. Duck diye anladim ben

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.