1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The dog is small and weak."

"The dog is small and weak."

Çeviri:Köpek küçük ve güçsüz.

February 21, 2014

12 Yorum


vhandeli

Köpek küçük ve zayıf çevirisini kabul etmedi

February 21, 2014

cronychucky

Evet neden kabul etmedi

March 30, 2014

TheWinner142763

Çünkü weak güçsüz demek.

February 25, 2019

Viforvendetta

eklenmemiş.

July 7, 2014

baki_karakus

vaay viforvendetta yönetici olmuşsun. ama seri yi de bozmuşsun. :)

June 18, 2016

Viforvendetta

2 senedir falan yöneticiyim :) seriyi bıraktım yav giremiyorum artık pek, bayrak sende :)

June 22, 2016

velikerem

artık kabul ediyor

July 18, 2019

SadkBahadr

Cılız da yok

July 29, 2015

ErayAldatmaz

güçsüz ve küçük yazınca neden kabul edilmiyor Türkçe de sıfatların yeri değiştirilince anlam değişmiyor oysaki

October 22, 2015

GlgeEvrimY

Kopek kucuk ve halsiz cevabini kabul etmedi

June 19, 2015

homer.ari

köpek küçük ve cılız çevirisi kabul edilmedi : )

September 4, 2015

gokcergvn

Sıfatların yerleri degisik olabilir ama kabuk etmedi

April 14, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.