1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I need to set a date."

"I need to set a date."

Çeviri:Benim bir tarih belirlemem lazım.

February 21, 2014

14 Yorum


cihanacolu

bir tarih belirlemeliyim olmalı bence


jimlonesna

Ben de böyle düşünerek cevaplarımı iletiyorum benzer sorularda fakat ısrarla eklenmediğine göre farklı anlam mı var diyorum. Yeni bir tartışma yorumu açmak yerine buraya yazdım. Belki de biz değiştirmeliyiz kendimizi. Her cevabın buraya eklenmesi zaman alabilir. O yüzden konuşma dilimize en uygununu değil de tam anlamlı haline odaklanmalıyız.


Sema546049

Size katılıyorum ama sonuçta bir bilgisayar ile çalışıyoruz.


EmreKAYAN

Soruda bir ihtiyaç belirten ifade varken, sizin tercümenizde bir zorunluluk ifadesi var. "I have to set a date" sizin tercümenize daha uygun.


BoUnDLeSS_724

"Bir randevu ayarlamam gerek." yazdım neden kabul etmedi?


ghuntar1

Bir tarih ayarlamalıyım neden yanlış


Batuhan310

Benim tarih belirlemem lazım. niye ille "bir" yazmak gerekiyor, gereksiz. iki tarih belirliyecek olsa 2 tarih belirlemem lazım der zaten...


saniye585080

cevabını aynısı fakat kabul edilmiyor


CAytun

Meli-malı, yani zorunluluk must ile ifade ediliyor. Tarih ayarlamak yerine "tarih belirlemek" kullanmak daha uygun sanırım. * set'in ayarlamak anlamındaki kullanımına Pink Floyd müzik grubunun "Set the controls for the hearth of the sun" adlı şarkısı örnek verilebilir.


serdarestik

Bir tarih ayarlamam gerekir dedim oladi


Velikaraki

bir tarih ayarlamaya ihtiyacım var.


AzraGryffindor

bir yazmak zorunda mıyız? ytani aynı anlamdalar iki cümle de?


Besto6

"benim bir tarih belirlemem gerek" yazdım kabul edilmedi


Besto6

Aynısı yazılıp da kabul etmemek çok anlamsız ! Büyük harfle başlamadık diye mi kabul edilmiyor ? İyice saçmalık!

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.