Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"I need to set a date."

Çeviri:Benim bir tarih belirlemem lazım.

4 yıl önce

7 Yorum


cihanacolu

bir tarih belirlemeliyim olmalı bence

3 yıl önce

eelma
eelma

Ben de böyle düşünerek cevaplarımı iletiyorum benzer sorularda fakat ısrarla eklenmediğine göre farklı anlam mı var diyorum. Yeni bir tartışma yorumu açmak yerine buraya yazdım. Belki de biz değiştirmeliyiz kendimizi. Her cevabın buraya eklenmesi zaman alabilir. O yüzden konuşma dilimize en uygununu değil de tam anlamlı haline odaklanmalıyız.

2 yıl önce

Sema546049

Size katılıyorum ama sonuçta bir bilgisayar ile çalışıyoruz.

2 yıl önce

BoUnDLeSS_724

"Bir randevu ayarlamam gerek." yazdım neden kabul etmedi?

3 yıl önce

ghuntar1

Bir tarih ayarlamalıyım neden yanlış

4 yıl önce

serdarestik
serdarestik

Bir tarih ayarlamam gerekir dedim oladi

2 yıl önce

Velikaraki

bir tarih ayarlamaya ihtiyacım var.

1 ay önce