A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"I follow the woman."

Fordítás:A nőt követem.

4 éve

6 hozzászólás


Sztankay54

Ha szebb lenne a kiejtése a gépi szövegnek lehetne hallani,hogy egyes vagy többes szám.

2 éve

IstvnnVajd

Követem a nöt miért nem jó?

3 éve

martonjuhasz98

Azért mert ezt így írjuk helyesen: nő.

3 éve

Harga
Harga

Szerintem ez is jó.

5 hónapja

BlueFish627

"Követem az asszonyt" esetleg nem lenne jó?

4 éve

Harga
Harga

De igen. Jelezd.

4 éve