1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I have to think of my childr…

"I have to think of my children."

Fordítás:Gondolnom kell a gyerekeimre.

February 21, 2014

53 hozzászólás


nyusziagyar

"gondolnom kell a gyerekeimre" már nem tudom hányadszorra kaszál el szórend miatt. xD


Ancsa8

Én ugyanígy jártam, bejelentettem, hogy fogadják el!


nyusziagyar

én is jelentettem, remélem legközelebb már elfogadja.


Sferrari83

Én is jelenetettem de ezeket nézi valaki? kb 5-en jelentettük már :D


Szab

Igen nézik, de ők is csak emberek, akik lelkesedésből csinálják. Gondolhatod hány hasonló hiba jelzés van. Sok ezer mondat, sok száz fordítási variációk szórend, szinonimák miatt. Nekem pl ma jött egy email hogy az egyik fordítási javaslatom elfogadták. Szóval nem felesleges jelenteni.


barnak01

Sajnos még most sem fogadja el a rendszeretek 06.30. De azért az évet is leírom hátha 2014. ;-)


P.Gabor

Én is bejelentettem:D


Sjanko

Én is jelentettem


cslevente

Még mindig nem fogadja el, de azért jelentsük kitartóan.


VikiFrey

2014.05.09 van és még mindig nem fogadja el, bejelentettem ismét, hátha. :)


SztanaAnna

Már elfogadja jó válasznak.


nyusziagyar

Szia, nyusziagyar,

Ezt javasoltad: „gondolnom kell a gyerekeimre”, ennek fordítására: „I have to think of my children.” Elfogadjuk a fordítást. :)

Köszönjük a visszajelzést, szívesen látjuk a továbbiakat is!

  • radnaitomi a Duolingótól

simi586

Már elfogadja 181215


Kiss_Ildiko

Csak azt szeretném megjegyezni, hogy még ma 04.17 sem fogadta el, viszont ezek a hibák arra jók, hogy utánanézzünk. Szerintem ez is hasznos. Egyébként nagyon hasznos a program, gondoljatok bele mennyi mindent megtanulhatunk és nem kerül pénzbe, csak az energia amit beleteszünk, hogy tanuljunk.

Egyébként igen is válaszolnak és javítanak, és ha indokolt az érvelésünk el is fogadják. Nekem már van néhány e-mailem amiben jelezték hogy elfogadják az érvelésem. Igaz időbe telik, de eddig még mindig reagáltak, igaz nem csak azt pipáltam ki hogy a válaszom el kellene fogadni, hanem az egyébbe leírtam, hogy szerintem miért kellene elfogadniuk.

egyébként jó tanulást, és köszönet annak aki ezt a programot elérhetővé tette számomra


WalterSzab

Még mindig nem fogadja el


budavari-takacs

Gondolnom kell a gyerekeimre.


nyusziagyar

neked elfogadta?


Edit52

Ugyanez a gondom. Egyszer biztosan eljutnak ide, de gondolom én- fokozatosan tudnak csak javítani. Türelem!


JanosGrenc

gyors,kivehetetlen hadarás


vicafarkas

És még most sem! Akkor minek is jelentgetünk....?????


budavari-takacs

Nem, megint nem... nagyon zavar...


DeFugel

most se fogadja el...


Ferenc.

Még mindig nem fogadja el a "Gondolnom kell a gyerekeimre." fordítást. A Duolingo malmai lassan őrölnek.


Jutas

2014.04.14. még mindig nem jó a "gondolnom kell a gyerekeimre" :D


BernadettH1

Es meg mindig nem jo!!!


GyrgyFarka1

Még mindig nem fogadja el a "Gondolnom kell a gyerekeimre" szórendet :P


Anita-Kiss

én is így jártam :( de jelentettem


evakalmar1

Ez ugyan az!!Mi itt a hiba?


ang.gol

Május 13 a helyzet változatlan


benkoati

2014.05.13. még mindig nem jó a "gondolnom kell a gyerekeimre"


mty67
  • Nos igen, a szórend, úgy látom nem vagyok egyedül.

fugedizs

gondolnom kell a gyerekeimre. Állandóan beleszaladok :)


JzsefNmeth1

gondolnom kell a gyerekeimre vááááá pedig nincsenek is biztos azért nem jó


nyinulja

gondolnom kell a gyerekeimre, szerintem ez is jo.


Mamika51

Gondolnom kell a gyerekeimre. Miért nem jó?


Pola51

Valahogy nekem a "kell" szó hiányzik az angol szövegből. Persze magyarul hozzá gondolom.


nyusziagyar

Hiányzik? Pedig ott van: " have to" .


Pola51

Köszönöm, közben rájöttem, de nehezen!


BernadettH1

Ha, Kb.50szer ranyomok a ''valaszomat el kene fogadni'' ra eszreveszik vegre? !!! :-(


R973

nem. ez a mondat a duolingo egyik fekete lyuka... :-)


porfo

piszkosul bosszantó, ua. amit előttem sokan leírtak


TamsCserna

Nagyon jó kis találmány ez a duolingo de egyre bosszantóbb hibákkal találkozom nap mint nap. Még pár ilyen és búcsúzok tőle.....


Szab

Minél lejjebb haladsz annál több hibával fogsz találkozni... jelenleg is béta állapotban van a kurzus, ha nem akarsz béta tesztelő lenni, akkor várd meg amíg helyetted mások dolgoznak vele, azaz jelentik a hibákat.

Az egész kurzust önkéntesek csinálták. A feladat most már a mienk, tanulóké, hogy minél több hibát találjunk és jelentsünk. Te pl. hányat jelentettél már?


Sferrari83

Szerintem csináld azt amit én tanuld meg felismerni a hibákat, és jelentsd őket. Én végig toltam az összes leckét és sokat segített, felfrissíteni a tudásom és magabiztosabb vagyok most angolból, persze nyilván nem ezzel lehet megtanulni perfektül, de napi szinten rászoktat hogy foglalkozz vele :) én pl 123 napos szériát nyomok már vele :)


TloszAnob
      1. Még mindig nem fogadja el a "Gondolnom kell a gyerekeimre" változatot. Amennyiben ez nem jó, szeretném tudni, hogy miért. Kezdek belefáradni a hibajelzésekbe. Amennyi időt a hibák jelzésére fordítok, az alatt újra ledarálok egy leckét.

Szab

???? Hiba jelzés az egyetlen kattintás. Vagyis lehet, hogy kettő. Tuti nem csinálsz meg annyi idő alatt egy új leckét. :) Csak rá kell nyomni, hogy hibás a mondat szerinted, ott pedig arra, hogy "szerintem a válaszom el kellett volna fogadni". Ennyi. Kisregényt írni oda nem kell és teljesen felesleges is. Nekem rengeteg bejelentésemet elfogadták már.


TloszAnob

Dear Szab! Nem szoktam csípőből tüzelni a hiba jelentő gombra. Előtte átgondolom, utána nézek a neten vagy egy szótárban vagy egy nyelvtan könyvben. Nem érzem "felsőbbrendűnek" a tudásomat. És engedtessék meg nekem egy kis háborgás, ha egy leckében nyolc hibát találok. Még akkor is ha ez béta verzió.


LukcsMihly

"Gondolnom kell a gyerekeimre" 2014.04.16 és még mindíg nem fogadja el a program. Komolyon ez a magyarra fordítgatósdi a leggyengébb része a programnak. Az angolra fordítás szinte hibátlan és megy is, de az iszonyat szűken értelmezett magyar megoldások pffff Tényleg nehéz nyelv a magyar a kismillió féle szórend és ragozás miatt. Kiváncsi vagyok lesz e valaha lehetőség magyart tanulni duolingóban;) Most már kezdek néha ráérezni lingomagyarra, de brutális...


Szab

Mi a botrány?


kispitypang

"gondolnom kell a gyerekeimre" - miért nem jó? Egyébként: HOL LEHET ITT, A DUOLINGO-NÁL REKLAMÁLNI, E-MAILT ÍRNI, MERT VANNAK FENNTARTÁSAIM AZ ÚN. NYELVTANÍTÁSÁVAL KAPCSOLATOSAN

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.