A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"I have to think of my children."

Fordítás:A gyerekeimre kell gondolnom.

4 éve

35 hozzászólás


nyusziagyar

"gondolnom kell a gyerekeimre" már nem tudom hányadszorra kaszál el szórend miatt. xD

4 éve

Ancsa8

Én ugyanígy jártam, bejelentettem, hogy fogadják el!

4 éve

nyusziagyar

én is jelentettem, remélem legközelebb már elfogadja.

4 éve

Sferrari83

Én is jelenetettem de ezeket nézi valaki? kb 5-en jelentettük már :D

4 éve

Szab
Szab

Igen nézik, de ők is csak emberek, akik lelkesedésből csinálják. Gondolhatod hány hasonló hiba jelzés van. Sok ezer mondat, sok száz fordítási variációk szórend, szinonimák miatt. Nekem pl ma jött egy email hogy az egyik fordítási javaslatom elfogadták. Szóval nem felesleges jelenteni.

4 éve

barnak01
barnak01

Sajnos még most sem fogadja el a rendszeretek 06.30. De azért az évet is leírom hátha 2014. ;-)

4 éve

P.Gabor

Én is bejelentettem:D

4 éve

Sjanko
Sjanko

Én is jelentettem

4 éve

cslevente

Még mindig nem fogadja el, de azért jelentsük kitartóan.

4 éve

VikiFrey

2014.05.09 van és még mindig nem fogadja el, bejelentettem ismét, hátha. :)

4 éve

kvalkaniki

I did the same

4 éve

SztanaAnna

Már elfogadja jó válasznak.

4 éve

nyusziagyar

Szia, nyusziagyar,

Ezt javasoltad: „gondolnom kell a gyerekeimre”, ennek fordítására: „I have to think of my children.” Elfogadjuk a fordítást. :)

Köszönjük a visszajelzést, szívesen látjuk a továbbiakat is!

  • radnaitomi a Duolingótól
4 éve

Kiss_Ildiko
Kiss_Ildiko

Csak azt szeretném megjegyezni, hogy még ma 04.17 sem fogadta el, viszont ezek a hibák arra jók, hogy utánanézzünk. Szerintem ez is hasznos. Egyébként nagyon hasznos a program, gondoljatok bele mennyi mindent megtanulhatunk és nem kerül pénzbe, csak az energia amit beleteszünk, hogy tanuljunk.

Egyébként igen is válaszolnak és javítanak, és ha indokolt az érvelésünk el is fogadják. Nekem már van néhány e-mailem amiben jelezték hogy elfogadják az érvelésem. Igaz időbe telik, de eddig még mindig reagáltak, igaz nem csak azt pipáltam ki hogy a válaszom el kellene fogadni, hanem az egyébbe leírtam, hogy szerintem miért kellene elfogadniuk.

egyébként jó tanulást, és köszönet annak aki ezt a programot elérhetővé tette számomra

4 éve

WalterSzab

Még mindig nem fogadja el

4 éve

budavari-takacs

Gondolnom kell a gyerekeimre.

4 éve

nyusziagyar

neked elfogadta?

4 éve

Edit52

Ugyanez a gondom. Egyszer biztosan eljutnak ide, de gondolom én- fokozatosan tudnak csak javítani. Türelem!

4 éve

vicafarkas

És még most sem! Akkor minek is jelentgetünk....?????

4 éve

moleliz

most se

4 éve

budavari-takacs

Nem, megint nem... nagyon zavar...

4 éve

DeFugel

most se fogadja el...

4 éve

Ferenc.
Ferenc.

Még mindig nem fogadja el a "Gondolnom kell a gyerekeimre." fordítást. A Duolingo malmai lassan őrölnek.

4 éve

Jutas
Jutas

2014.04.14. még mindig nem jó a "gondolnom kell a gyerekeimre" :D

4 éve

BernadettH1

Es meg mindig nem jo!!!

4 éve

GyrgyFarka1

Még mindig nem fogadja el a "Gondolnom kell a gyerekeimre" szórendet :P

4 éve

Anita-Kiss

én is így jártam :( de jelentettem

4 éve

evakalmar1
evakalmar1

Ez ugyan az!!Mi itt a hiba?

4 éve

ang.gol

Május 13 a helyzet változatlan

4 éve

benkoati

2014.05.13. még mindig nem jó a "gondolnom kell a gyerekeimre"

4 éve

mty67
  • Nos igen, a szórend, úgy látom nem vagyok egyedül.
4 éve

fugedizs

gondolnom kell a gyerekeimre. Állandóan beleszaladok :)

4 éve

JzsefNmeth1

gondolnom kell a gyerekeimre vááááá pedig nincsenek is biztos azért nem jó

4 éve

nyinulja
nyinulja

gondolnom kell a gyerekeimre, szerintem ez is jo.

4 éve

Mamika51

Gondolnom kell a gyerekeimre. Miért nem jó?

4 éve