1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I have to think of my childr…

"I have to think of my children."

Fordítás:Gondolnom kell a gyerekeimre.

February 21, 2014

19 hozzászólás


nyusziagyar

"gondolnom kell a gyerekeimre" már nem tudom hányadszorra kaszál el szórend miatt. xD


Ancsa8

Én ugyanígy jártam, bejelentettem, hogy fogadják el!


nyusziagyar

én is jelentettem, remélem legközelebb már elfogadja.


Sferrari83

Én is jelenetettem de ezeket nézi valaki? kb 5-en jelentettük már :D


Szab

Igen nézik, de ők is csak emberek, akik lelkesedésből csinálják. Gondolhatod hány hasonló hiba jelzés van. Sok ezer mondat, sok száz fordítási variációk szórend, szinonimák miatt. Nekem pl ma jött egy email hogy az egyik fordítási javaslatom elfogadták. Szóval nem felesleges jelenteni.


barnak01

Sajnos még most sem fogadja el a rendszeretek 06.30. De azért az évet is leírom hátha 2014. ;-)


Sjanko

Én is jelentettem


cslevente

Még mindig nem fogadja el, de azért jelentsük kitartóan.


VikiFrey

2014.05.09 van és még mindig nem fogadja el, bejelentettem ismét, hátha. :)


SztanaAnna

Már elfogadja jó válasznak.


nyusziagyar

Szia, nyusziagyar,

Ezt javasoltad: „gondolnom kell a gyerekeimre”, ennek fordítására: „I have to think of my children.” Elfogadjuk a fordítást. :)

Köszönjük a visszajelzést, szívesen látjuk a továbbiakat is!

  • radnaitomi a Duolingótól

simi586

Már elfogadja 181215


Kiss_Ildiko

Csak azt szeretném megjegyezni, hogy még ma 04.17 sem fogadta el, viszont ezek a hibák arra jók, hogy utánanézzünk. Szerintem ez is hasznos. Egyébként nagyon hasznos a program, gondoljatok bele mennyi mindent megtanulhatunk és nem kerül pénzbe, csak az energia amit beleteszünk, hogy tanuljunk.

Egyébként igen is válaszolnak és javítanak, és ha indokolt az érvelésünk el is fogadják. Nekem már van néhány e-mailem amiben jelezték hogy elfogadják az érvelésem. Igaz időbe telik, de eddig még mindig reagáltak, igaz nem csak azt pipáltam ki hogy a válaszom el kellene fogadni, hanem az egyébbe leírtam, hogy szerintem miért kellene elfogadniuk.

egyébként jó tanulást, és köszönet annak aki ezt a programot elérhetővé tette számomra


WalterSzab

Még mindig nem fogadja el


budavari-takacs

Gondolnom kell a gyerekeimre.


Edit52

Ugyanez a gondom. Egyszer biztosan eljutnak ide, de gondolom én- fokozatosan tudnak csak javítani. Türelem!


JanosGrenc

gyors,kivehetetlen hadarás

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.