"Ishermotheralive?"

Çeviri:Onun annesi hayatta mı?

4 yıl önce

14 Yorum


turgayatli

Biliyorum komik ama "Onun annesi canlı mı?" cevabı da doğru kabul edilemez mi?

4 yıl önce

barackjames

We cannot use ''onun annesi canlı mı?'' because in turkish,unlike english, canlı/alive is generally used when we talk about life/death situation of an animal. Kedi canlı mı?(Is the cat alive) As an exception,if we talk about all beings as a whole,we can use the word ''canlı''. İnsan en vahşi canlıdır.(Man is the crulest animal) so to speak,if we consider humans as an animal in a scientific or philosophic context we can use the word ''canlı''.

Bear in mind that ''can'' means life in turkish,can-lı means the one who has a life.

Hope this helps.Best regards!

3 yıl önce

mehmet96067

I'm sorry, but you're out of the question and you've made a very absurd comment.

2 ay önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

cok mantiksiz olur

4 yıl önce

hakan5133

Annesi yerine "anası" yazdık. Ne olmuş yani?

3 yıl önce

Mesutov

Ben onun annesi hayatta mı yazdımkabul etti yaşıyor mu yazsaydık doğru olurmuydu

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

evet

3 yıl önce

tunc1905

Anası dedim kabul etmedi

3 yıl önce

makbus.karatas

Al işte

3 yıl önce

ddhelmet
ddhelmet

Anası yaşıyo mu yazdım kabul etmedi :D biraz daha ciddi olmak lazım sanırım

3 yıl önce

RasimC

Anası hayatta mı? Bunu kabul etmedi.

3 yıl önce

Enes639344

Anası yazdım kabul etmedi. Herkes istanbul türkçesi konuşmuyor ki...

2 yıl önce

ahmetemin16

Napalım bizde kürtçemi yazalım. Anne kelimesini öğrenemeden gelmiş ingilizce öğrenmeye.

2 yıl önce

Tunabey_20
Tunabey_20

ehehehe

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.