"Bizim neslimiz kahve sever."

Çeviri:Our generation likes coffee.

4 yıl önce

21 Yorum


bekirsoyda

Like neden s takisi alıyor

4 yıl önce

Unal_USTAOGLU

our generation'ı "it" olarak düşünüyoruz galiba burda

4 yıl önce

ramil825363

Bilmiyorum

1 ay önce

softdevil

My family dediğinizde çogul bir kişi sayısı çok olan tek bir ailedir. Yani yerine they değil it kullanılır generation da aynı şekilde tek bir grubu temsil eder. Bu yüzden karşılığı it olur

3 yıl önce

macmali

Evet ya like olaydı iyiydi

4 yıl önce

zaferos

Arkadaşlar İngilizce Dil Bilgisini sorgulamayın.

Generation : nesil olarak ifade edilip çoğul olarak algılansada çoğul kişilerin oluşturduğu tekil bir kelimeyi ifade eder. Aynı şekilde

Public , Everyone,Family gibi aklıma gelenler bunlar.

2 yıl önce

e.fiski

our generation u tekil mi almalıyız...

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

evet

4 yıl önce

efeeeeee

neden?

4 yıl önce

hasanodac14
hasanodac14

cunku our generation yerine "it"yazabilirsin

4 yıl önce

baby2038

soruya gore yorum yapan selcen seni unutmayacağız

2 ay önce

SevcanMavis

Neden tekil alıyoruz

4 yıl önce

AZZZEL1

Uygulama yapan arkadaslar bide sorulara cevap verseler

3 yıl önce

NineTheme

burada biz kullanilmissa cogul olmasi gerekmez mi ? Nesil kavramı da coguldur her zaman.

4 yıl önce

taciturnqueen

Enjoy yazdım kabul etmedi

3 yıl önce

Ahmet957465

Our generation onlar demek e o zaman niye likes oluyor. Like olmalı

2 yıl önce

Umut502667
Umut502667

Cümle geniş zaman olduğu için likes oluyor.

2 yıl önce

azizeakdas

yabancı müzik dinlemek böyle durumlarda yardımcı oluyor. mesela "everybody loveS a loser" gibi.. cümleler kalıp olarak hemen geliyor akla.

1 yıl önce

gldwZP
gldwZP

Like ve love her ikisi de 's'alıyor neden? Tekil mi düşüneceğiz "bizim nesil" tamlamasını "is" kullanmış oluyoruz herhalde açıklayabilirmisiniz lütfen

1 yıl önce

gldwZP
gldwZP

Veya geniş zamanın "does" ı mı?

1 yıl önce

gangsanggun

Biraz once ayni cumleyi kahve sever yazdigimda kabul etmedi (the olmadigi halde)"kahveyi" olacak dedi. simdi kendi bana kahve sever diye yazmis ing. cevir diyor

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.