"Come and see for yourselves!"

Fordítás:Gyertek és nézzétek meg magatoknak!

February 21, 2014

22 hozzászólás


JuditMontvay

gyere és nézd meg magad - egyesszámban nem megfelelő?

February 21, 2014

szeva50

Ezeket a szavakat célszerű kétszer meghallgatni, mert könnyen lehet bukni miattuk. Azt mondta, hogy yourselves (ez többesszám). Az egyesszámban yourself lett volna.

February 23, 2014

Harga

Gyere és nézd meg magad! - Come and see for yourself!

February 21, 2014

Orsi1026

én sem hallottam a különbséget. lassítva kicsit elbizonytalanodtam, de nem egyértelmű. nagyon kicsi a különbség.

March 4, 2014

kogu4

pr.: "Come and see the castle for yourselves!" Gyertek és nézzétek meg magatoknak a várat! and https://forum.duolingo.com/comment/28314900

March 17, 2018

resi69

En eskuszom azt irtam Gyere es nezd meg magadnak. Mi az a "for"?

January 26, 2015

Gy.B.

a "magad" az "yourself", a "magatok" pedig "yourselves". (A fordításod tehát hibás)

A "for" pedig azért kell, hogy "a "magatok"-ból "magatoknak" legyen. (Bár sok olyan eset is van, amikor for nélkül is azt jeleni) Illetve az is kell, hogy mi van előtte. "see for myself" - megnézem magamnak "as for myself" - ami engem illet

January 26, 2015

resi69

Itt egyszeruen csak felreolvastam a peldamondatot. :) Igen, rossz nevmast hasznaltam, egyesszamot a tobbesszam helyett. Es en meg azt hittem az a hiba, hogy mast jelent a mondat. Eskudni mernek mintha olyat olvastam volna megoldasnak, hogy "Gyertek es nezzetek meg magatokat" vagy ilyesmi, ezert is kerdeztem ra a "for"-ra. De igy mar vilagos.

January 27, 2015

BrigiMuladi

Gyertek és nézzétek saját szemetekkel - ez vajon mért rossszzzz???

June 18, 2015

Gy.B.

Mert nem azt jelenti.

a "with your own eyes" és a "for yourselves" között van egy kis eltérés...

June 18, 2015

BrigiMuladi

vessző hibáért nem ad rossz pontot általános iskola??? jesszus???

June 18, 2015

BrigiMuladi

ez szerinte jó: Gyertek és nézzétek meg saját szemetekkel! ez az enyém nem: Gyertek és nézzétek saját szemetekkel! remek

June 18, 2015

Gy.B.

Mindkettő rossz. Sokszor bődületes ökörséget is jónak vesz a duo.

June 18, 2015

BrigiMuladi

Gy. B. neked még egyszer: Ez volt a jó megoldás a rendszer szt: Gyertek és nézzétek meg saját szemetekkel! Ez pedig az enyém: Gyertek és nézzétek saját szemetekkel!

most mi van???

June 18, 2015

Gy.B.

Neked is még egyszer. MINDKETTŐ ROSSZ. Nem egy példa van itt amikor a duo megoldása rossz. (Nincsenek mondatértelmezési problémáim, értettem mit írtál.)

Olyan is volt, hogy a nagyokos felhasználók addig írogattak, hogy bevették a baromságot a megoldások közé. És fél év múlva hála istennek ismét törölték.

June 18, 2015

Gy.B.

Es itt egy remek pelda a duo hatalmas bakijaira, amikor jonak fogad el nylvanvalo okorseget:

comment/2600036

June 19, 2015

orosatt

Gyertek es nezzetek magatokat. Ezt nem fogadta el...

February 3, 2016

TthKlmn

See=lát Look at=megnéz

August 13, 2018

TthKlmn

Gyertek és nézzétek magatokat az nem jó csak a megnézés a tuti! Ez már beteges!!

August 15, 2018

TthKlmn

Ez valami elvont dolog mert a hétköznapi ember ilyen mondatot nem hoz össze az tuti mivel a Yale- re megyünk ott ez nyerő lesz!

August 15, 2018

ron405010

Egyes számba mirt nem megfelelő? Nem egyértelmű a példa

October 24, 2018

Harga

Már évekkel ezelőtt megválaszolták. Nézd át a többi kommentet. (yourself - yourselves)

October 24, 2018
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.