"Szeptemberben kezdődik az ősz."

Fordítás:Fall starts in September.

4 éve

12 hozzászólás


forrine

az autumn itt nem jelenti az őszt?

4 éve

ZsofiaHorv

De igen, úgy kaphatsz jó választ: "The autumn starts in September." Ezt pl. elfogadja.

4 éve

Mategm
Mategm

Nekem pont a the miatt nem fogadta el.

2 éve

Harga
Harga

Általában mindegyik ősz akkor kezdődik, tehát angolul nem kell elé határozott névelő (the).

5 hónapja

Kati-Gabor

Ezt miért nem fogadta el?

"The autumn begins in September."

2 éve

Harga
Harga

Általában mindegyik ősz akkor kezdődik, tehát angolul nem kell elé határozott névelő (the).

5 hónapja

polokov

autumn begins in september, elfogadta.

3 hónapja

SURTYA

eddig a "fall" -t használták az ősz fordítására.Itt miért nem?

2 éve

vadcic

In september starts the autum.Ezvajon miért nem jó?

2 éve

Harga
Harga

Általában mindegyik ősz akkor kezdődik, tehát angolul nem kell elé határozott névelő (the). (autum = autumn)

5 hónapja

TthKlmn
TthKlmn

Az ősz the fall vagy már nem fontos a névelő?

5 hónapja

Harga
Harga

Fontos, de ragadj le a szavaknál. Érdemes utánanézned a névelők használatának, mert az angolok és a magyarok eltérően használják. Duo megoldása itt korrekt.

5 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.