1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The calendar says it is Apri…

"The calendar says it is April."

Fordítás:A naptár szerint április van.

February 21, 2014

7 hozzászólás


baranyaid

A naptár Áprilist mond. Ez nem jó?


aptg.gabi

Ha nem fogadta el, akkor azért, mert nem gyakran használjuk így (magyarul) ezt a kifejezést.


evairenpinter

A say-nek van szól, elárul, mutat, kifejez jelentés-árnyalata is.


Mrta491265

Az angolban egyszerűen nincs rá szavuk, nincs annyi szavuk mint magyarban, ebből kiindulva másképp felyezik ki magukat. Tehát szó szerint, egy az egyben nem mindig összeegyeztethető a két nyelv.


Palutcailany

Én úgy látom, hogy azért nem fogadja el a jó válaszokat, mert az általuk leírt magyar "jó válaszban" hiba van. Április helyett áprlilist írtak. Ebben ugye egy "l" betűvel több van?:-)


BernadettH1

Érdekes módon a legutóbbi válaszomat nem fogadta el és azt írta ki helyes válasznak amit most írtam. Ez most akkor miért is nem jó?


aptg.gabi

Közben javítgatják, bővítgetik az elfogadható válaszokat. Legalábbis, ahogy visszatérek ismételni ezt veszem észre. :)

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.