A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"The calendar says it is April."

Fordítás:A naptár szerint április van.

4 éve

5 hozzászólás


baranyaid

A naptár Áprilist mond. Ez nem jó?

4 éve

aptg.gabi

Ha nem fogadta el, akkor azért, mert nem gyakran használjuk így (magyarul) ezt a kifejezést.

4 éve

BernadettH1

Érdekes módon a legutóbbi válaszomat nem fogadta el és azt írta ki helyes válasznak amit most írtam. Ez most akkor miért is nem jó?

4 éve

aptg.gabi

Közben javítgatják, bővítgetik az elfogadható válaszokat. Legalábbis, ahogy visszatérek ismételni ezt veszem észre. :)

4 éve

Palutcailany

Én úgy látom, hogy azért nem fogadja el a jó válaszokat, mert az általuk leírt magyar "jó válaszban" hiba van. Április helyett áprlilist írtak. Ebben ugye egy "l" betűvel több van?:-)

4 éve