1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The man appears serious."

"The man appears serious."

Çeviri:Adam ciddi görünüyor.

February 21, 2014

17 Yorum


aslanyuguf

appear görünüşü tanımlamak yerine ortaya çıkmak anlamında kullanılsa daha anlamlı olmaz mı?


leylnehar1

Evet ya burda bu fiil tam durmamiş gibi geldi banada


aslanmuson

"seems" mi daha fazla kullanılır "appears" mı?


secretrecipe

Sözcük kullanım sıklığı değerlerine göre "seems" kullanımı daha fazla.

Duruma göre seem, appear ve look birbirinin yerine kullanılabilir. Aralarında ince bir ayrım var. seem nesnel, öznel ve duygusal izlenimleri ifade ederken kullanıyor. appear ve look ise genelde nesnel ve görsel izlenimler için tercih ediliyor.


CigdemKara9

Adam ciddi görünür olamaz mı? Geniş zamanlı bir cümle değil mi?


yyildirim02

Durum bildiren kelimeler genia zaman da olsa simdiki zaman gibi anlasilir o yuzden.


Vanta7

Adam ciddi çikti tarzi bi sey kullandim ya ona yaniyorum


mustafapar5

Adam ciddi beyler desek olmaz mi


Elif756959

Look like ve appear arasında fark var mı


AlperenKar217118

look like dış görünüşte daha çok fiziksel özellikler için 'benzemek' anlamında kullanıyo diye biliyorum


DilsadeGngr

man a bir adam diyor bir erkek erkek dedim kabul etmedi


nekolat

bu geniş zaman değil mi neden adam ciddi görünüyor da doğru kabul ediliyor


onurkizildag

erkek ciddi görünür ?


Bertan.shn

"The man look serious" daha mantıklı. Bu gibi durumlar için genellikle "look" kullanılıyor. Örn "you look good" gibi


HasanYar1

Adam ciddi görünüyor dedim. Cevap da ayni. Soru hatali duzeltebilir misiniz.


SevenToYedi

Adam ciddi görünür de doğru cevap olmalı

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.