"The beer is yours."

Fordítás:A sör a tiéd.

4 éve

15 hozzászólás


chuthi

a "te söröd" – "your beer", ha igaz

4 éve

TucsekRoland

"A te söröd",nem helyes válasz?Tényleg? :D

4 éve

aptg.gabi

nem olvasd el lentebb a magyarázatot :)

4 éve

koppanyfogado

ez csak egy gép, ne törődj vele !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

4 éve

aptg.gabi

igen ez egy program, de úgy látszik jobban ért a nyelvtanhoz, mint mi! a jelzős szerkezet nem birtokos névmás

4 éve

GergelyMad1

"A te söröd" is ugyan az

4 éve

mazdawrc

Jóó, de egy életem ment rá!

4 éve

aptg.gabi

A te söröd az egy birtokos jelzős szerkezet és nem az, amit ide kell írni/fordítani, ami jelen esetben amint azt a lecke neve (titkosan is )mutatja BIRTOKOS névmások. Tehát a your (tied) nem = a yours a te tulajdonoddal. Hát ez a nyelvtan már csak ilyen! :D

4 éve

annaparilla

Nem lehet érteni, hogy mit mond, mert ahogy kimondta ''bír'' azt nem tudtam odaírni , mert nem tudtam! És szerintem azt mondta, hogy is nem azt, hogy his

4 éve

zsozsoo

lehet hogy csak 11 vok de akkor is A SÖR AZ ENYÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

3 éve

Cypresss

Szerintem a "te söröd" és a "sör a tiéd" ugyanazt jelenti...

3 éve

PeterStier

A sör a tiéd....jesszus mi ez a magyartalan baromság? A te söröd...ennyi

1 éve

bandirek

Nem csodálom, hogy nem értitek a "a sör a tiéd" és a "te söröd" közti különbséget. Aki az sms-hez, viberhez, skype-hoz van szokva sokat rövidít. Csak közben elfelejtitek, hogy bizony van különbség a kettő között. Az elsőnél kihangsúlyozzuk, hogy a sör a tiéd. Vedd már el :))). A másodiknál pedig csak megjegyezzük, hogy a te söröd, anélkül, hogy plusz jelentést adnánk hozzá.

1 éve

thebully81

Pontosan :) a különbség érezhető

11 hónapja

Miln56800

mi ért nem jó az, hogya sör a tiéd

1 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.