1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "O kasımdadır."

"O kasımdadır."

Çeviri:It is in November.

February 21, 2014

39 Yorum


Xaliq1313

he is in November
duz deyil ?


Selcen_Ozturk

bir kişinin bir ayda olması saçma :)


muhammetay2

nasıl yani ben kuramsal fizikçiyim arkadaşımla zamanda yolculuğu tartışırken üçüncü bir kişinin ışık hızanı geçip aralıktan kasıma geri döndüğünü konuşurken he demicem it mi dicem ??


FanHoydonk

Hahahaha. Kütüphanede kahkaha atacaktım. zor tuttum kendimi. :D Sana -he dedirtmeyen İngilizler utansın ulan! :D :D


PoncikUzayli123

Cok haklisin diyelim ki ben sacma konusmak istoyorum olamaz mi yani değil mi.


Fatih3427

ben boyle bir sey duymadim super cevap


ArzumDeniz2

o kadar haklısın ki


TCAtila

we are in ... (month)... soruları varken he /she mi uymuyor.. anlayamadım


Selcen_Ozturk

e simdi "we are in november" olsa, "biz kasimdayiz", mantikli yani kasim ayindayiz, topluca. "he is in november" tabii ki tuhaf adam tek basina mi o ayda biz nerdeyiz? :) tabii zaman yolculugunu dusunebiliriz


decca83

Biz aralıktayız o daha kasımda diye espri yaparken "it" mi kullanacağız?


baykuskirpi

tarih değiştirme çizgisinin berisinde olan birinden bahsediyoruzdur ve biz henüz 31 ekimdeyizdir fakat mevzubahis bey 1 kasımdadır bence mantıklı


Adnanakyz1

Bu cevabın sorusunun aşağıdaki örnek soru olduğunu varsayarsak -When is the theater event?(Tiyatro etkinliği ne zaman?) -It is in November.(O Kasım'dadır) Cevabın bu şekilde olması gerekir. Bilgilerinize.


turan510389

Ip uclarinda niye he she it diye veriyor o zaman


HalilEmre

O zaman soru yanlış ha it ha he,she ayni mantıksızlık var


Ali522032

Men de ele yazmiwam ))


crocodil62

It is in November + He is in November + She is in November, bunların hepsi doğru cevap olmalıydı.


falconxd

He is in nowember. Cümlesinde bence bir problem yok.Örnegin biz saat 00:02 de kasimda iken avrupa bizden 1 saat gerideler dolayisiyla biz kasimdayken onlar Eylül ayinda oluyorlar... Yani zaman makinasina filan da gerek yok.... :) :) :)


decca83

Bilen biri cevap vereydi iyiydi. :)


RabiaDemir1

He is .. de kabul etmeliydiii ...


kedii2

she de olabilir


GlsmAlaka

She is in november and he's in november. Why not??


Adnanakyz1

Bu cevabın sorusunun aşağıdaki örnek soru olduğunu varsayarsak -When is the theater event?(Tiyatro etkinliği ne zaman?) -It is in November.(O Kasım'dadır) Cevabın bu şekilde olması gerekir. Bilgilerinize.


ismail912039

Konu dalga konusu olmuş rotasından sapmış tekrar toparlayalım ve soralım nede it?


NuviVine

In nicin kullaniliyor


mustafadogan42

He she veya it olduğunu belirten bir şey yok biz he yazıyoruz hata veriyor!


KadirYavuz19

İngilizcem iyi değil ama şunu biliyorum: he, she insanlar için kullanılıyor. It ise hayvanlar, eşyalar ve diğer şeyler için.


TalipTekba

Bu ay lar beni yedi


Yusuf796861

Çok saçma o derken nereden bileceğiz ki kimden bahsettiğini. Saçma buldum.


Aslikapannn

Saçmalık gercekten it yerine he yazdim kabul etmedi


e500313

He she yazinca kabul etseydi iyi olurdu


kurul_esra

he/she is in november ya o yanlış bu it midicem o demek için


sevval.demi

He at November neden olmuyo


MehmetKurt15

Benimle facede eklyip igilizce sohbet etcek varmi

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.