"O kasımdadır."

Çeviri:It is in November.

February 21, 2014

19 Yorum


Xaliq1313

he is in November
duz deyil ?

February 21, 2014

Selcen_Ozturk

bir kişinin bir ayda olması saçma :)

February 21, 2014

muhammetay2

nasıl yani ben kuramsal fizikçiyim arkadaşımla zamanda yolculuğu tartışırken üçüncü bir kişinin ışık hızanı geçip aralıktan kasıma geri döndüğünü konuşurken he demicem it mi dicem ??

April 7, 2014

FanHoydonk

Hahahaha. Kütüphanede kahkaha atacaktım. zor tuttum kendimi. :D Sana -he dedirtmeyen İngilizler utansın ulan! :D :D

February 8, 2018

TCAtila

we are in ... (month)... soruları varken he /she mi uymuyor.. anlayamadım

April 23, 2014

Selcen_Ozturk

e simdi "we are in november" olsa, "biz kasimdayiz", mantikli yani kasim ayindayiz, topluca. "he is in november" tabii ki tuhaf adam tek basina mi o ayda biz nerdeyiz? :) tabii zaman yolculugunu dusunebiliriz

April 24, 2014

decca83

Biz aralıktayız o daha kasımda diye espri yaparken "it" mi kullanacağız?

September 25, 2014

baykuskirpi

tarih değiştirme çizgisinin berisinde olan birinden bahsediyoruzdur ve biz henüz 31 ekimdeyizdir fakat mevzubahis bey 1 kasımdadır bence mantıklı

July 25, 2014

Adnanakyz1

Bu cevabın sorusunun aşağıdaki örnek soru olduğunu varsayarsak -When is the theater event?(Tiyatro etkinliği ne zaman?) -It is in November.(O Kasım'dadır) Cevabın bu şekilde olması gerekir. Bilgilerinize.

March 25, 2018

decca83

Bilen biri cevap vereydi iyiydi. :)

October 10, 2014

falconxd

He is in nowember. Cümlesinde bence bir problem yok.Örnegin biz saat 00:02 de kasimda iken avrupa bizden 1 saat gerideler dolayisiyla biz kasimdayken onlar Eylül ayinda oluyorlar... Yani zaman makinasina filan da gerek yok.... :) :) :)

February 4, 2015

RabiaDemir1

He is .. de kabul etmeliydiii ...

April 17, 2015

kedii2

she de olabilir

March 27, 2018

Adnanakyz1

Bu cevabın sorusunun aşağıdaki örnek soru olduğunu varsayarsak -When is the theater event?(Tiyatro etkinliği ne zaman?) -It is in November.(O Kasım'dadır) Cevabın bu şekilde olması gerekir. Bilgilerinize.

March 25, 2018

ismail912039

Konu dalga konusu olmuş rotasından sapmış tekrar toparlayalım ve soralım nede it?

March 30, 2018

ismail912039

Nede it?

March 30, 2018

crocodil62

It is in November + He is in November + She is in November, bunların hepsi doğru cevap olmalıydı.

March 17, 2019

NuviVine

In nicin kullaniliyor

July 13, 2019

mustafadogan42

He she veya it olduğunu belirten bir şey yok biz he yazıyoruz hata veriyor!

July 28, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.