Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Müzeye giden yol nedir?"

Çeviri:What is the route to the museum?

4 yıl önce

21 Yorum


e.fiski

what is the road to the museum doğru mudur? emin değilim de alternatif olarak eklemeyeyim şimdi... ya da ekliyim yav. :)

4 yıl önce

cronychucky

What is the way that go to museum yanlismi

4 yıl önce

Mhmmdbrahi

What is the way that goes to the museum. Olurdu

3 yıl önce

Hayl-et

Ben öyle yazdım kabul etti

6 ay önce

SerkanGuler

route yerine way kullanmamızın sakıncası nedir? tam karşılamaz mı? way yazınca kabul edilmiyor.

4 yıl önce

omaromaro

what route goes to the museum ? fena olmadi ama ... :-)

3 yıl önce

beyazperi

That kullanmasak olmaz mi?

4 yıl önce

sercangndo

Which way goes to museum?

4 yıl önce

samiyaylal

what is the road to museum müzeinin önüne the koymadığım için kabul etmiyor ama the road to museum kullanımındaki the tamlamayı etkilediği için ikinci bir the ya ihtiyaç var mıdır?

4 yıl önce

BLACKWOLF83

Aynen

3 yıl önce

BLACKWOLF83

Which way goes to museum gayet mantıklı

3 yıl önce

VolkanSaylan

"the route" demek zorunda olmamalıyız diye düşünüyorum. "Müzeye giden yol" cümlesi zaten rotayı izah ettiğinden "route" den önce "the" kullanmamanın cümleyi sakatlamaamsı lazım kanımca.

3 yıl önce

fatmaunver88-

Gitmek filini karşılayan birsey yok. buna benzer cumleler paylasabilir misiniz

3 yıl önce

VolkanSaylan

"route to the museum>müzeye doğru rota, müze yönüne doğru" anlamına geliyor aslında. Ama "müzeye giden yol" da aynı anlamda olduğundan dolayı gitmek fiili olmaksızın müzeye giden yol manasına geliyor. Hatta alıştırmalarda "müze yönüne doğru" olarak çevirirseniz sistem yanlış sayıyor.

3 yıl önce

zgrpek
zgrpek

Which way is that goes to museum neden olmadi

3 yıl önce

Nilaysenn

''what is the route goes to museum?'' neden yanlış?

2 yıl önce

VarolAkkay1
VarolAkkay1

What is road to the museum.

1 yıl önce

AhmetNag

What is the road whic one goes museum

1 yıl önce

Kastamonu374

which yani hangi yol müzeye gider neden olmuyor ?

1 yıl önce

osmandede3

what is the way going to the museum yanlış olan nedir

1 yıl önce

mustafasre2

Nnnbbkg

2 yıl önce