1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Müzeye giden yol nedir?"

"Müzeye giden yol nedir?"

Çeviri:What is the route to the museum?

February 21, 2014

27 Yorum


e.fiski

what is the road to the museum doğru mudur? emin değilim de alternatif olarak eklemeyeyim şimdi... ya da ekliyim yav. :)

February 27, 2014

cronychucky

What is the way that go to museum yanlismi

March 6, 2014

Mhmmdbrahi

What is the way that goes to the museum. Olurdu

March 16, 2015

Hayl-et

Ben öyle yazdım kabul etti

March 19, 2018

SerkanGuler

route yerine way kullanmamızın sakıncası nedir? tam karşılamaz mı? way yazınca kabul edilmiyor.

February 23, 2014

BLACKWOLF83

Which way goes to museum gayet mantıklı

January 19, 2015

omaromaro

what route goes to the museum ? fena olmadi ama ... :-)

March 2, 2015

Emre198819881988

Bir harf değişik diye yanıtları geçersiz saymayın, biz bu kadar eksiğinize rağmen programı kaldırıyor muyuz ? Gündelik hayatta arkadaşınıza bir şey yazarken 1 harf hatalı yazsanız tüm emeğiniz kaldırıp atılsa ne hissedersiniz ? Oturduğunuz yerden para kazanmayın geliştirin şu programı... iPhone da var ama hala android versiyonunda mesajlaşma yok... Olacak iş mi bu ?

July 24, 2019

beyazperi

That kullanmasak olmaz mi?

June 7, 2014

sercangndo

Which way goes to museum?

August 4, 2014

samiyaylal

what is the road to museum müzeinin önüne the koymadığım için kabul etmiyor ama the road to museum kullanımındaki the tamlamayı etkilediği için ikinci bir the ya ihtiyaç var mıdır?

October 13, 2014

BLACKWOLF83

Aynen

January 19, 2015

VolkanSaylan

"the route" demek zorunda olmamalıyız diye düşünüyorum. "Müzeye giden yol" cümlesi zaten rotayı izah ettiğinden "route" den önce "the" kullanmamanın cümleyi sakatlamaamsı lazım kanımca.

January 28, 2015

fatmaunver88-

Gitmek filini karşılayan birsey yok. buna benzer cumleler paylasabilir misiniz

February 12, 2015

VolkanSaylan

"route to the museum>müzeye doğru rota, müze yönüne doğru" anlamına geliyor aslında. Ama "müzeye giden yol" da aynı anlamda olduğundan dolayı gitmek fiili olmaksızın müzeye giden yol manasına geliyor. Hatta alıştırmalarda "müze yönüne doğru" olarak çevirirseniz sistem yanlış sayıyor.

February 12, 2015

zgrpek

Which way is that goes to museum neden olmadi

April 28, 2015

Nilaysenn

''what is the route goes to museum?'' neden yanlış?

February 4, 2016

VarolAkkay1

What is road to the museum.

January 4, 2017

AhmetNag

What is the road whic one goes museum

March 31, 2017

Kastamonu374

which yani hangi yol müzeye gider neden olmuyor ?

June 23, 2017

osmandede3

what is the way going to the museum yanlış olan nedir

July 11, 2017

m.afirat

ya ben burada ''müzeye giden yol nedir'' cümlesini anlamadım ki. müzeye giden yol hangisidir? müzeye giden yol nerededir? bunlar olsa daha iyi olmaz mıydı.

January 20, 2019

Alitolga7

Uygulamanın bu kısımları moderatorsuz alanlar sanirim

January 24, 2019

TCAysenAkay

Giden burada ne oluyor?

February 13, 2019

murat341

Müzeye giden yol nedir Allah aşkına biri bunun Türkçe olarak cevabını verebilir mi. Nedir yani bu yol

August 17, 2019

Nesim55

Müzeye giden yol nedir? Arızalı bir söyleyiş.Nedir yerine hangisidir dersek doğru olur.Ama ingilizce cümlenin çevirisi her iki durumda da yanlıştır.Giden yol "route" demek mi? "Route" Rota demekse müzenin rotası nedir dememiz lazım,ingilizce müzeye diyor ,müzenin demiyor.Kısaca türkçe cümleyle ingilizce cümle bir türlü birbirleriyle uyum sağlamıyor.

August 18, 2019

mustafasre2

Nnnbbkg

May 1, 2016
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.