A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Ez egy élő teknős"

Fordítás:It is a living turtle

4 éve

7 hozzászólás


evairenpinter

Azt olvastam egy itteni hozzászólótól, hogy a "living" = (valahol) élő, tartózkodó, tevékenykedő emberre, állatra megfelelő. Az "alive" viszont a fizikai létre - nem létre használható, a halott ellentéteként: "Is he still alive?" = Ő még él? - Így azután udvariatlan is tevékeny emberre jelzőként használni.

3 éve

atti74

A living miért van idekeverve előzmény nélkül?

4 éve

kazsuli

az előzmény nélkül-lel egyetértek. De én jelentettem is, ugyanis az "alive"-t nem fogadta el. Pedig szerintem mindkettő jó. Nem beszélve arról, hogy ők az egérrel előhozható fordításnál csak az alive-t mutatják és a living-et nem. Vannak még fura esetek. Ez nem az első és ......

4 éve

NorbertHer3

Az alive is kó hiszen az is èlőt jelent

4 éve

timero

a tortoise is jó megoldás kéne legyen, hiszen az is teknős, de nem fogadja el

4 éve

emokehojdu

Lehet, hogy ezt tudtam volna akkor, ha tanultam volna már az ing-es igéket, de én még nem tartok ott :(. Az It is a turtle alive tényleg nem jó?

3 éve

KissnKirly

Még én sem tanultam az "ing" es igéket, csak a gép felkínálta, és jó lett. Én botorul "live"- írtam volna helyette, ami ugye rossz lett volna.

2 hete