1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The women eat fish."

"The women eat fish."

Překlad:Ty ženy jedí ryby.

November 30, 2016

9 komentářů


janekkk333

ženy jí rybu by šlo také jako správná odpověď


JanTatouse

Kdyby se jednalo o jedinou rybu, byl by potřeba neurčitý člen. The women eat a fish.

"to eat fish" znamená "jíst ryby" (obecně)


Tiger313

Jak poznám že to jsou "ŽENY" a ne žena


draaxlerovaa

WomAn = Žena WomEn = Ženy


veronika_s9

Ve slovese není -s, protože v 3. osobě č.j. se píše -s. Jsou to ty ženy takže 3.os. c.mn.


Tea298944

Kdyby to byla jedna jediná žena ta řekne EATS pokud by tam bylo vícero žen řekne EAT (když si nejsem jistá tak se zaměřím na tohle a docela mi to pomáhá)


Zdenk144732

Proč "Ty ženy" ? Vždyť tam není womens ale jen women...nebo je to snad tím členem "The" ?


ValaCZE

WomAn = Žena WomEn = Ženy. Čtěte diskuze.


Tereza17211

Proč nemůže byt ty ženy jí rybu,ale musi být jedí?

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.