Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"The women eat fish."

Překlad:Ty ženy jedí ryby.

před 1 rokem

7 komentářů


janekkk333

ženy jí rybu by šlo také jako správná odpověď

před 1 rokem

JanTatouse
JanTatouse

Kdyby se jednalo o jedinou rybu, byl by potřeba neurčitý člen. The women eat a fish.

"to eat fish" znamená "jíst ryby" (obecně)

před 1 rokem

pl001
pl001

Jak poznám že to jsou "ŽENY" a ne žena

před 11 měsíci

mamdomalamu

WomAn = Žena WomEn = Ženy

před 9 měsíci

veronika_s9

Ve slovese není -s, protože v 3. osobě č.j. se píše -s. Jsou to ty ženy takže 3.os. c.mn.

před 8 měsíci

Zdenk144732

Proč "Ty ženy" ? Vždyť tam není womens ale jen women...nebo je to snad tím členem "The" ?

před 1 měsícem

ValaCZE
ValaCZE
Mod

WomAn = Žena WomEn = Ženy. Čtěte diskuze.

před 1 měsícem