"She reads a book."

Çeviri:O bir kitap okur.

February 21, 2014

35 Yorum


yetginonat

Burdaki -s takisi neye göre geliyor birsey ifade ediyor mu ki ?

April 29, 2014

VeyselYILD

Genis zamanda 3. Tekil sahislar yani he she it de s,ies,ve es takisi gelir

May 30, 2014

Aysuucavdarr

Genis zaman oldugu icin sadece he,she, it yapilarina "s" takisi gelir .

August 4, 2015

beril_1419

He She ve it ten sonra gelen fiile s takısı gelir.

January 3, 2016

Mimmoux

she he it 'lere geliyor I you we they gibilerde s' takısı yok

September 22, 2015

ONUR166555

He she it s takisi gelir

December 29, 2015

samsunluEr

Aynen

January 5, 2016

sena423207

Evet ediyor cunku he she itte s gelirrr umarim yardimci olabilmisimdirr

February 3, 2016

haysana

Geniş zamanda he, she, it zamirinde fiilin sonuna -s takısı geliyor

October 2, 2015

sude703097

She he it kerde cümle kurarken s/es/ies. Takısı alıyo

January 9, 2016

impalass

kız bir kitap okuru da kabul etmeli

December 25, 2014

trjklh

She derken hem woman hem girl olabilir. İkisi farklidir.

September 20, 2015

Nazl921371

She "o" anlamına gelir. (kızlar için) eğer she ile ilgili bir soru yaptığında kız dersen ya da woman dersen yanlış kabul edicektir. Böyle bir soruda "o" demelisin.

October 6, 2018

Sevim1905

Sen kendine bak bee cok ingilizce biliyosan sacma diyen şahıs o zaman bu programa neden kaydoldun ve bu arada sacma olan da sensin bunu biyerlerine yaz tmm mi

October 13, 2015

esra474678

S takısı ne işe yarıyor

April 20, 2016

AbdlkadirS

Kız bir kitap okur. Dedim yandı bir can. O bir kitap okur. Olacağimiş :(

October 31, 2014

MehmetSaid9

Bu çok iyi bir program önemli olan ingilizceyi bilip direk anlatılanı çevirmek

October 13, 2015

rem717692

He, she, it'de fiil "s" takısı alır.

October 21, 2015

PrincessofCA

He, she ve it de fiile "-s, -es" takısı, I, you, we ve they de de fiilin yalın hali kullanılır.

December 18, 2015

leyla830450

Es takisi genis zamani kapsadigi icin dogru olan reads ''okur'' diyor cubju

January 10, 2016

mustafa97252

Oradaki "s" nin kattigi anlam nedir

January 29, 2016

mit723227

O kitaplar okur mu kitap mı okur

February 21, 2016

MehmetTeci2

Zor ya

March 30, 2016

serkan360794

Hep karıştırıyorum cozdum sanırım

August 24, 2016

SMALSARILMAZ0

s çoğul eki değilmi yahu

November 1, 2016

Babanburad

Okuyor okur ne farkediyor be?

March 22, 2017

koray359837

yetginonat he she ıt de sss geliirrrrrrr mal

June 5, 2017

engl537702

s takısı şimdiki zaman değil mi o bir kitap okuyor olmayacak mı?

November 26, 2017

Mithatkl

Başında she diye sormuş cevaba o diye başlamış bu nasıl mantık she nin anlamı kız demekdir

January 8, 2018

oki291267

Bence iki şıkta oluyo ing takisi gelseydi okuyor oluyodu gene anlamli bisi cikiyo

June 15, 2018

Nazl921371

S takısı neden read da ben onu anlayamdım. Bundan önceki alıştırmalarda book taydı çünkü.

October 6, 2018

sava956644

Jsjsj

October 22, 2018

Meqis2

Düz yzdim sehv goturdular

November 8, 2018

Abdullah965453

Read diyorsun reads demiyorsun mal uygulama

January 24, 2019

HasanHseyi630839

Doğruyu anlatan tek bir yorum olsada kafamız karışmasa farklı farklı örnekler düşündürüyor insanı

January 25, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.