1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "She reads a book."

"She reads a book."

Çeviri:O bir kitap okur.

February 21, 2014

37 Yorum


yetginonat

Burdaki -s takisi neye göre geliyor birsey ifade ediyor mu ki ?


VeyselYILD

Genis zamanda 3. Tekil sahislar yani he she it de s,ies,ve es takisi gelir


Aysuucavdarr

Genis zaman oldugu icin sadece he,she, it yapilarina "s" takisi gelir .


beril_1419

He She ve it ten sonra gelen fiile s takısı gelir.


Mimmoux

she he it 'lere geliyor I you we they gibilerde s' takısı yok


ONUR166555

He she it s takisi gelir


sena423207

Evet ediyor cunku he she itte s gelirrr umarim yardimci olabilmisimdirr


haysana

Geniş zamanda he, she, it zamirinde fiilin sonuna -s takısı geliyor


sude703097

She he it kerde cümle kurarken s/es/ies. Takısı alıyo


hly135111

He she is var ise Cumlede de s takisi gelir. I you we they warsa s eklenmez


impalass

kız bir kitap okuru da kabul etmeli


trjklh

She derken hem woman hem girl olabilir. İkisi farklidir.


Nazl921371

She "o" anlamına gelir. (kızlar için) eğer she ile ilgili bir soru yaptığında kız dersen ya da woman dersen yanlış kabul edicektir. Böyle bir soruda "o" demelisin.


Sevim1905

Sen kendine bak bee cok ingilizce biliyosan sacma diyen şahıs o zaman bu programa neden kaydoldun ve bu arada sacma olan da sensin bunu biyerlerine yaz tmm mi


esra474678

S takısı ne işe yarıyor


AbdlkadirS

Kız bir kitap okur. Dedim yandı bir can. O bir kitap okur. Olacağimiş :(


MehmetSaid9

Bu çok iyi bir program önemli olan ingilizceyi bilip direk anlatılanı çevirmek


rem717692

He, she, it'de fiil "s" takısı alır.


ItsAlexaMoon

He, she ve it de fiile "-s, -es" takısı, I, you, we ve they de de fiilin yalın hali kullanılır.


leyla830450

Es takisi genis zamani kapsadigi icin dogru olan reads ''okur'' diyor cubju


mustafa97252

Oradaki "s" nin kattigi anlam nedir


mit723227

O kitaplar okur mu kitap mı okur


serkan360794

Hep karıştırıyorum cozdum sanırım


SMALSARILMAZ0

s çoğul eki değilmi yahu


Babanburad

Okuyor okur ne farkediyor be?


koray359837

yetginonat he she ıt de sss geliirrrrrrr mal


engl537702

s takısı şimdiki zaman değil mi o bir kitap okuyor olmayacak mı?


Mithatkl

Başında she diye sormuş cevaba o diye başlamış bu nasıl mantık she nin anlamı kız demekdir


oki291267

Bence iki şıkta oluyo ing takisi gelseydi okuyor oluyodu gene anlamli bisi cikiyo


Nazl921371

S takısı neden read da ben onu anlayamdım. Bundan önceki alıştırmalarda book taydı çünkü.


Meqis2

Düz yzdim sehv goturdular


Abdullah965453

Read diyorsun reads demiyorsun mal uygulama


HasanHseyi630839

Doğruyu anlatan tek bir yorum olsada kafamız karışmasa farklı farklı örnekler düşündürüyor insanı

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.