"I use sugar."

Fordítás:Cukrot használok.

February 21, 2014

31 hozzászólás

Népszerű témák szerint

Redkentaur

Vagy megcukrozom, vagy cukrot teszek valamibe, de cukrot "használok".. Nektek is furán hangzik?

February 21, 2014

JuditSndor

Szia, olykor, ha olyan szövegkörnyezet van, azért lehet ez értelmes a magyarban is. Pl. Mézet, édesítőt, vagy cukrot használsz a háztartásban? És erre válaszként jöhet ez az egyik háziasszonytól. Üdv


cherryhyuck

Nem fura, ez a helyes. Ha cukrot tennék vmibe, az "I use sugar for..." lenne.


Redkentaur

Persze, lehet ilyen, hiszen értelmes mondat, tehát adott helyzetben használjuk. Csak az adott helyzet nem túl gyakori. Persze nem tudom, a példamondat helyzete milyen gyakori...


Agnespaci

Miert nem jo az hogy en hasznalom a cukrot


f_abel

Igaz. Annak is jónak kellene lenni.


LordCs

Szerintem nem, mert az ''I use the sugar '' lenne.


Danee93

Cukrot használom-hoz nem kell a the itt az a kérdés miért nem jó a használom


Harga

Ezt így nem szoktuk mondani. (Vagy "A cukrot használom." vagy "Cukrot használok." Két külön mondat, mást jelentenek.)


OldAkita

Talán arra próbál tanítani a Duo hogy ami felesleges azt ne használjuk. A magyar ugyanis tökéletesen megérti az "én" nélkül is hogy egyes szám első személyről van szó, mivel ragozzuk a használ szót, az angolt viszont köti a kényszer mert nem ragozza az "use" szót, kénytelen kiírni hogy I, vagy you, vagy we stb..


Alita20003

Miért nem jó az hogy Használom a cukrot?


LajosVeres1

Lehet, h nem jó amit mondok, de én így fordítanám a mondatodat: I use THE sugar.


Lanti84

Nem szerepel névelő a mondatban, felesleges a the.


SaturdayplaceTom

Nem is arra lett írva a THE-t tarzalmazó mondat.


Petmaestro

Megfordítva is elfogadta: "Használok cukrot"

Így szebben hangzik...


lipositsg

Cukrozom. Mièrt nne jò?????


LaciDoki1

sztem is "cukrozom" de a Babónak nem tetszik :(


sodo6

A cukrozom nem tetszik neki.:(...Kàr.


csabeee1

Nem fogadja el az "en cukrot gasznalok mondatot


DemeterCsenge1

Hasznalom a cukrot miert nem jo?


Bringomamb

Az mért nem jó, hogy használom a cukrot?


inkaoner1

Nekem azt mondja el valaki, hogy mitől függ, hogy èppen "használom" vagy "használok" cukrot.Ha azt írtam,hogy használok akkor a használom-ot írta helyesnek, ès fordítva.


NagyJAriel

az úgy miért nem jó,hogy használom a cukrot


Harga

THE sugar. - A cukrot.


FerencBalc

Nem fogadta el, hogy használom a cukrot!


Harga

Mert az így lenne: "I use the sugar." (Másik mondat.)


Pockom

használom a cukrot nem fogadja el !!! Mi a különbség ???


Harga

Mert az így lenne: "I use the sugar." (Olvastad a korábbi kommenteket? Lehet belőlük tanulni.)

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.