"In about a month"

Fordítás:Körülbelül egy hónap alatt

February 21, 2014

15 hozzászólás

Népszerű hozzászólások szerint

SzilardBal

Azt, hogy "körülbelül egy hónapon belül", azt másképp mondják?

August 10, 2014

PuzsarPetra

korulbelul egy honapja- ezzel mi a baj?

April 14, 2014

ZsofiaHorv

Amit írtál az múlt időnek hangzik, az angol mondatban ilyen utalás nincs.

April 17, 2014

TthKlmn

Talán az hogy egy konkrétabb időt fixáltál, míg a Duo példa teljes hónap alatti "tevékenységre" fókuszál!

May 13, 2018

Lona08

körülbelül havonta miért nem jó?

February 21, 2014

Maminti.

Mert a havonta és az egy hónap alatt nem ugyanazt jelenti. Nem mindegy, hogy havonta csinálsz valamit, vagy egy hónap alatt megcsinálod. :)

February 23, 2014

Lona08

köszi

February 24, 2014

vjanos

A 'Körülbelül egy hónapon belül' miért nem jó?

November 12, 2014

dorina113

Kb. 1 hónapja miért nem jó?!?!?!?!?!?!?!?!!!!!!!!??!!?!

February 25, 2015

Nagyva776288

Ki tudja ? ! ÉN NEM ,

March 24, 2019

osiixynick

Úgy egy hónapon belül.

December 30, 2015

miklos44

Rendben van , de a kiválasztható szavak között nincs az "alatt" .???

April 11, 2018

Gyongyos4

Korulbelul egy honap mulva. Engem igy javit ki. Ezt jelenti akkor? Akkor mi a tuti?

October 10, 2018

IlonaMszro2

Nagyjából körülbelül egy hónapra van szükség ahhoz, hogy valami megtörténjen.

November 27, 2018

Zoltan49

Csak nem értem. Hol van a múlva?

January 4, 2019
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.