A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"In about a month"

Fordítás:Körülbelül egy hónap alatt

0
4 éve

11 hozzászólás


SzilardBal

Azt, hogy "körülbelül egy hónapon belül", azt másképp mondják?

4
Válasz4 éve

PuzsarPetra

korulbelul egy honapja- ezzel mi a baj?

2
Válasz4 éve

ZsofiaHorv

Amit írtál az múlt időnek hangzik, az angol mondatban ilyen utalás nincs.

0
Válasz4 éve

TthKlmn

Talán az hogy egy konkrétabb időt fixáltál, míg a Duo példa teljes hónap alatti "tevékenységre" fókuszál!

0
Válasz3 hónapja

Lona08

körülbelül havonta miért nem jó?

0
Válasz4 éve

Maminti.
Maminti.

Mert a havonta és az egy hónap alatt nem ugyanazt jelenti. Nem mindegy, hogy havonta csinálsz valamit, vagy egy hónap alatt megcsinálod. :)

2
Válasz4 éve

Lona08

köszi

0
Válasz4 éve

vjanos

A 'Körülbelül egy hónapon belül' miért nem jó?

0
Válasz3 éve

dorina113

Kb. 1 hónapja miért nem jó?!?!?!?!?!?!?!?!!!!!!!!??!!?!

0
Válasz3 éve

osiixynick

Úgy egy hónapon belül.

0
Válasz2 éve

miklos44

Rendben van , de a kiválasztható szavak között nincs az "alatt" .???

0
Válasz4 hónapja