"Inaboutamonth"

Fordítás:Körülbelül egy hónap alatt

4 éve

13 hozzászólás


SzilardBal

Azt, hogy "körülbelül egy hónapon belül", azt másképp mondják?

4 éve

PuzsarPetra

korulbelul egy honapja- ezzel mi a baj?

4 éve

ZsofiaHorv

Amit írtál az múlt időnek hangzik, az angol mondatban ilyen utalás nincs.

4 éve

TthKlmn
TthKlmn

Talán az hogy egy konkrétabb időt fixáltál, míg a Duo példa teljes hónap alatti "tevékenységre" fókuszál!

6 hónapja

Lona08

körülbelül havonta miért nem jó?

4 éve

Maminti.
Maminti.

Mert a havonta és az egy hónap alatt nem ugyanazt jelenti. Nem mindegy, hogy havonta csinálsz valamit, vagy egy hónap alatt megcsinálod. :)

4 éve

Lona08

köszi

4 éve

vjanos

A 'Körülbelül egy hónapon belül' miért nem jó?

4 éve

dorina113

Kb. 1 hónapja miért nem jó?!?!?!?!?!?!?!?!!!!!!!!??!!?!

3 éve

osiixynick

Úgy egy hónapon belül.

2 éve

miklos44

Rendben van , de a kiválasztható szavak között nincs az "alatt" .???

7 hónapja

Gyongyos4

Korulbelul egy honap mulva. Engem igy javit ki. Ezt jelenti akkor? Akkor mi a tuti?

1 hónapja

IlonaMszro2

Nagyjából körülbelül egy hónapra van szükség ahhoz, hogy valami megtörténjen.

1 hete
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.