1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "In about a month"

"In about a month"

Fordítás:Körülbelül egy hónap alatt

February 21, 2014

15 hozzászólás


SzilardBal

Azt, hogy "körülbelül egy hónapon belül", azt másképp mondják?


PuzsarPetra

korulbelul egy honapja- ezzel mi a baj?


ZsofiaHorv

Amit írtál az múlt időnek hangzik, az angol mondatban ilyen utalás nincs.


TthKlmn

Talán az hogy egy konkrétabb időt fixáltál, míg a Duo példa teljes hónap alatti "tevékenységre" fókuszál!


Lona08

körülbelül havonta miért nem jó?


Maminti.

Mert a havonta és az egy hónap alatt nem ugyanazt jelenti. Nem mindegy, hogy havonta csinálsz valamit, vagy egy hónap alatt megcsinálod. :)


vjanos

A 'Körülbelül egy hónapon belül' miért nem jó?


dorina113

Kb. 1 hónapja miért nem jó?!?!?!?!?!?!?!?!!!!!!!!??!!?!


Nagyva776288

Ki tudja ? ! ÉN NEM ,


osiixynick

Úgy egy hónapon belül.


miklos44

Rendben van , de a kiválasztható szavak között nincs az "alatt" .???


Gyongyos4

Korulbelul egy honap mulva. Engem igy javit ki. Ezt jelenti akkor? Akkor mi a tuti?


IlonaMszro2

Nagyjából körülbelül egy hónapra van szükség ahhoz, hogy valami megtörténjen.


Zoltan49

Csak nem értem. Hol van a múlva?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.