1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "They find the food."

"They find the food."

Fordítás:Megtalálják az ételt.

February 21, 2014

18 hozzászólás


Redkentaur

"találják az ételt", hmm, vajon ki mond ilyet?


LszlUgrai

Megtalálják a kaját....


SzabCsaba9

Aki nem beszél jól magyarul? :)


LszlPelyva

Egy angol sajat nyelven, mert ily valasztekos nyelv az angol


csiguci

ok etelt talalnak miert nem helyes,magyarosabb mint a gepi forditas:S


Gy.B.

THE food... Nem "csak úgy" találnak valami ennivalót, hanem AZ ételt találják meg.


Davidlovas

A google fordító nm mindig a jót adja ki te nekem néha jót ad :D


Evelin674830

Ételt=Élelmet

Nem ugyanaz??


zoltnmolnr352519

Megkeresik az ételt. Miért nem jó? A find súgója: találni, megkeresni,


SzabCsaba9

Find=talál, searching for / looking for=keresni


Zotya242

Elfogadja a "Megkeresik az ételt"


Peti776

megtalaljak az etelt. nem mult ido? megtalaltak az etelt az pedig jelen. szerintem


Gy.B.

Be kell valljam nem értem amit írtál.

A "megtalálják az ételt" - JELEN idő

A "megtalálták az ételt" - MÚLT idő

Amúgy az angol mondat jelen idejű:

find - JELEN idő

found - MÚLT idő


LszlPelyva

Ezert valasztekosabb a magyar, minden mas puruttya nyelvnel az angol kivalt kepp primitiv


Zarkoo

Találják az ételt, nem fogadta el,gondolom azért mert ha talál akkor véletlen találta , ha megtalálta akkor kereste azért megtalálta.


Hitetlen1980

A find az lehet keres is, vagy nem? Én azt írtam, keresik az ételt, de nem fogadta el


SaroltaKov3

Keresik az ételt!!! Szerintem ez is jó!!!!!


GerstMate

Ez egy hülyeség

Learn English in just 5 minutes a day. For free.