1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I hope he gives me another o…

"I hope he gives me another opportunity."

Fordítás:Remélem, ad nekem még egy lehetőséget.

February 21, 2014

7 hozzászólás


attila.pap

Egy helyett egyeb vagy mas is jo kellene jogy legyen


fectroll

Igen, így van. Ezután próbáld az "egy" helyett a "kettőt", "ötöt", majd a százat, s így tovább.... :)


Apici2

Ezután próbálj meg értelmeset hozzászólni (vagy legalább valami tényleg vicceset) egyszer, kétszer, ötször...


banyailaci

A gives ad jelentés helyett a kapok is jó kellene legyen.


DracoRobin

Ha egyszer a give jelentése adni, akkor hogy lehetne jó a kapni?


oerno

Remélem ad nekem más lehetőséget. Ez miért nem jó?


AlexMakai2

Nekem se fogadta el de jól jönne egy indoklás :)

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.