A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"I hope he gives me another opportunity."

Fordítás:Remélem, ad nekem még egy lehetőséget.

4 éve

4 hozzászólás


attila.pap

Egy helyett egyeb vagy mas is jo kellene jogy legyen

4 éve

fectroll
fectroll

Igen, így van. Ezután próbáld az "egy" helyett a "kettőt", "ötöt", majd a százat, s így tovább.... :)

3 éve

banyailaci

A gives ad jelentés helyett a kapok is jó kellene legyen.

3 éve

DracoRobin

Ha egyszer a give jelentése adni, akkor hogy lehetne jó a kapni?

3 éve