1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Wir sind keine Frauen."

"Wir sind keine Frauen."

Çeviri:Biz kadın değiliz.

November 30, 2016

7 Yorum


Doa570730

Burda Frauen ne demek


Eluvian_

"Kadınlar" demek ancak neden Türkçe cümlede tekil Almanca cümlede çoğul olarak kullanıldığını soruyorsanız; "wir" yani "biz", ki bu da birinci ÇOĞUL şahıstır, kullanıldığı için "Frau" kelimesi de çoğul halde kullanılır.


Diana.888

"Biz kadınlar değiliz". neden kabul edilmedi?


semra965401

Bende aynisini yazdim.benimkinide kabul etmedi


Grcan74

Bu cümle de sanki keine yerine nicht olması gerekmiyo mu


Baris462986

Keinen hangi durumlarda kullanılıyor acaba?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.