1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "She eats meat."

"She eats meat."

Fordítás:Húst eszik.

February 21, 2014

6 hozzászólás


VikiCalgary

Az előzőnél elfogadta a marhahúsra a meat szót! Ott ahol a fénykép van.


Gyuszi297619

Most az miért nem jó She eats meat én meg azt írom hogy A lány húst eszik???


Kriszti1313

Mert nem azt jelenti, hanem, hogy "Ö húst eszik." (Az tény, hogy nőnemű, de azt nem írja, hogy lány.)


sz_zsofi

Ő megeszi a húst Ez miért nem jó?


IgorChanel

Azét mert nem többesszámban kell irni

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.