"That is your responsibility."

Fordítás:Az a te felelősséged.

February 21, 2014

9 hozzászólás


JuditMontvay

az a te felelősséged - that? nem this

February 21, 2014

dominikhar3

Ez biztos nem this ?:O

March 15, 2014

agravo

az "Az"t is elfogadja mert szó szerint úgy van

March 19, 2014

kvaszhadani

nekem nem fogadja el!

April 9, 2014

tsutsok

Nekem sem fogadta el az azt.

April 4, 2014

Sztankay54

A that-et nem mondja érthetően

February 4, 2016

sgabor35

Nem jòl van irva magyarul ,, feelősèg,,

November 22, 2016

Zsolt_J

Jócskán javítani kellene, mert nekem csak így fogadta el: Ez az ön feelőssége. Igaz hogy nem kicsit értelmezhettlen a magyar részre fordítva?

January 28, 2017

putuka1

feladatköröd ?

May 29, 2019
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.