1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Sonunda kapı açıldı."

"Sonunda kapı açıldı."

Çeviri:Finally the door has opened.

February 21, 2014

31 Yorum


alialper

finally yerine at last kullanılamaz mı


jvdn.aze

Ben at last kullandim yanlis yazdi


producer.mustafa

The door has opened at last?


bgr_ylmz

At last oncesi olumsuz bir eylem ve uzun zaman belirtilmesi gerek "we waited too much at last we get what we want"


KaanTkrolu

Bu cumle passive degil mi??


okanunlu9

Finally the door has BEEN opened, olmasi gerekir bence. Cunku kapinin acilmasi pasif cumledir. Sonunda kapi acti, oluyor dogru kabul ettigi cumle.


jjoerdem

Bu cumle pasif olmali


tarikalbayrak

Cumle passive olduğu için "Finally the door has been opened " olması gerekirdi.


BAAKSahin

Evet passive bir cümle olabilir. The door was opened de olabilirdi.


languagepaule

Bence de "the door was opened" doğru, neden olmaz?


gulbudak

Finally the door was opened. en doğrusu bence kapı kendiliğinden açılamaz hem kesin bir yargı var geçmiş zaman da olur


EmekYerman

The door has opened at last.


ferhathali

Finally cümle sonunda olsa ne farkeder? Doğru kabul etmedi


alsusa

Ben de gösterdiği doğru cevapta "finally" cümle sonunda.


17462

Passive olmalı. Selcen hanım ne dersiniz


DuyguErtur1

Finally yerine in the end yazmışsınız ama in the end yazınca kabul etmediniz


nhukum

Evet, bu cumle passive. "Finally the door was opened" ya da "Finally the door has been opened" olmaliydi. Bence de duzeltilmeli bu cumle.


Barbuci13

It should be "Passive voice"


Berfin958738

Eventually nicin olmadi


nzmturkan

In the end neden olmuyor


Audiotest

"the door has opened" tamamı ile yanlış bir dil bilgisidir. derhal düzeltin.


Potemkin-1905

"At last, the door had opened." passive voice kabul edilmeli...


CelalYANIK

at last olmuyor mu


cepnibusra

Finally the door is opened da olabilir bence hatta oyle de olmali


deti1959

Sizin cümlenizin anlamı 'Nihayet kapı açılır'


dijitalite

"Finally" yerine "at last" olamaz mı?


Sedaelik3

At the end neden degil


bgr_ylmz

Eventually kabul edilmeliydi


Blindson1

door yerine gate de olmalı


snooppyy

at finally the door has opened yazdım yanlış dedi


deti1959

Bu cümlenin PASİV olduğu 4 yıl önce de, 2 yıl önce de yazılmış, ama acaba neden ilgilenilmemiş?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.