1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Sonunda kapı açıldı."

"Sonunda kapı açıldı."

Çeviri:Finally the door has opened.

February 21, 2014

34 Yorum


alialper

finally yerine at last kullanılamaz mı

May 22, 2014

jvdn.aze

Ben at last kullandim yanlis yazdi

June 30, 2015

producer.mustafa

The door has opened at last?

July 12, 2015

bgr_ylmz

At last oncesi olumsuz bir eylem ve uzun zaman belirtilmesi gerek "we waited too much at last we get what we want"

December 20, 2015

KaanTkrolu

Bu cumle passive degil mi??

November 6, 2014

jjoerdem

Bu cumle pasif olmali

December 26, 2014

EmekYerman

The door has opened at last.

February 21, 2014

ferhathali

Finally cümle sonunda olsa ne farkeder? Doğru kabul etmedi

March 4, 2014

alsusa

Ben de gösterdiği doğru cevapta "finally" cümle sonunda.

June 26, 2014

BAAKSahin

Evet passive bir cümle olabilir. The door was opened de olabilirdi.

March 25, 2015

languagepaule

Bence de "the door was opened" doğru, neden olmaz?

May 22, 2016

gulbudak

Finally the door was opened. en doğrusu bence kapı kendiliğinden açılamaz hem kesin bir yargı var geçmiş zaman da olur

June 14, 2016

tarikalbayrak

Cumle passive olduğu için "Finally the door has been opened " olması gerekirdi.

November 18, 2015

okanunlu9

Finally the door has BEEN opened, olmasi gerekir bence. Cunku kapinin acilmasi pasif cumledir. Sonunda kapi acti, oluyor dogru kabul ettigi cumle.

December 7, 2015

17462

Passive olmalı. Selcen hanım ne dersiniz

December 30, 2014

DuyguErtur1

Finally yerine in the end yazmışsınız ama in the end yazınca kabul etmediniz

March 18, 2015

Barbuci13

It should be "Passive voice"

March 2, 2015

Berfin958738

Eventually nicin olmadi

July 5, 2015

nzmturkan

In the end neden olmuyor

December 10, 2015

nhukum

Evet, bu cumle passive. "Finally the door was opened" ya da "Finally the door has been opened" olmaliydi. Bence de duzeltilmeli bu cumle.

May 30, 2017

Audiotest

"the door has opened" tamamı ile yanlış bir dil bilgisidir. derhal düzeltin.

June 13, 2015

Potemkin-1905

"At last, the door had opened." passive voice kabul edilmeli...

August 30, 2015

CelalYANIK

at last olmuyor mu

October 2, 2015

cepnibusra

Finally the door is opened da olabilir bence hatta oyle de olmali

October 25, 2015

deti1959

Sizin cümlenizin anlamı 'Nihayet kapı açılır'

May 31, 2019

dijitalite

"Finally" yerine "at last" olamaz mı?

November 11, 2015

Sedaelik3

At the end neden degil

December 4, 2015

bgr_ylmz

Eventually kabul edilmeliydi

December 20, 2015

Blindson1

door yerine gate de olmalı

August 23, 2016

snooppyy

at finally the door has opened yazdım yanlış dedi

January 14, 2017

deti1959

Bu cümlenin PASİV olduğu 4 yıl önce de, 2 yıl önce de yazılmış, ama acaba neden ilgilenilmemiş?

May 31, 2019

KudretBodu

Buradaki. Has ne ise yariyo zamanlami ilgili hemen biri cevap versin

May 30, 2017

atacan934794

Evet

June 29, 2017

KudretBodu

Soru soruyorum kim yazmiyo ne ise yararsiniz siz

May 30, 2017
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.