1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Ben telefondayım."

"Ben telefondayım."

Çeviri:I am on the phone.

February 21, 2014

10 Yorum


anilbalci77

"I am at phone" neden olmadı..


hasansemerkand

Telefonu kullanma esnasını belirtmek için mutlaka "on the phone" kullanılır. İngilizcede "at the phone" kesinlikle kullanılmaz. Konuşma esnasında değilde daha sonra telefon kullanımından bahsediyorsak "over the phone" kullanılır. Mesela "Bunu telefonda tartışacağız" dersek bu durumda "over the phone" şeklinde kullanacağız.


sefac

Şu lanet on at mevzusuna biri cevap vermicek mi


yok300465

At phone olmaz mi


enginselimoglu

I am on the telephone diyemez miyiz


Dirilay

Diyebiliriz. Denedim oldu.


enginselimoglu

Benim yorumumdan sonra o cevabı da kabul etmeye başladı


EcemYoluc

I am in phone diye düşündüm ben

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.