Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Ben telefondayım."

Çeviri:I am on the phone.

4 yıl önce

12 Yorum


anilbalci77

"I am at phone" neden olmadı..

3 yıl önce

yok300465

At phone olmaz mi

3 yıl önce

hasansemerkand

Telefonu kullanma esnasını belirtmek için mutlaka "on the phone" kullanılır. İngilizcede "at the phone" kesinlikle kullanılmaz. Konuşma esnasında değilde daha sonra telefon kullanımından bahsediyorsak "over the phone" kullanılır. Mesela "Bunu telefonda tartışacağız" dersek bu durumda "over the phone" şeklinde kullanacağız.

1 yıl önce

enginselimoglu
enginselimoglu

I am on the telephone diyemez miyiz

4 yıl önce

Battal67

Tabi diyebiliriz ama Phone daha güncel bi terim

3 yıl önce

Dirilay

Diyebiliriz. Denedim oldu.

3 yıl önce

ozlena

Neden on the

3 yıl önce

ayktaydn

at the olmaz mı? at the window gibi

3 yıl önce

turappekmez

i am on call" dersin. i am on phone dersenız sankı telefonun ustune cıkmış gıbı olur.saçmalık.

3 yıl önce

EcemYoluc

I am in phone diye düşündüm ben

3 yıl önce

akbaslar

Bence olur

2 yıl önce

sefac

Şu lanet on at mevzusuna biri cevap vermicek mi

2 yıl önce