Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Ben telefondayım."

Çeviri:I am on the phone.

0
4 yıl önce

12 Yorum


anilbalci77

"I am at phone" neden olmadı..

6
Cevap ver3 yıl önce

yok300465

At phone olmaz mi

2
Cevap ver3 yıl önce

hasansemerkand

Telefonu kullanma esnasını belirtmek için mutlaka "on the phone" kullanılır. İngilizcede "at the phone" kesinlikle kullanılmaz. Konuşma esnasında değilde daha sonra telefon kullanımından bahsediyorsak "over the phone" kullanılır. Mesela "Bunu telefonda tartışacağız" dersek bu durumda "over the phone" şeklinde kullanacağız.

1
Cevap ver1 yıl önce

enginselimoglu
enginselimoglu

I am on the telephone diyemez miyiz

0
Cevap ver4 yıl önce

Battal67

Tabi diyebiliriz ama Phone daha güncel bi terim

0
Cevap ver3 yıl önce

Dirilay

Diyebiliriz. Denedim oldu.

0
Cevap ver3 yıl önce

ozlena

Neden on the

0
Cevap ver3 yıl önce

ayktaydn

at the olmaz mı? at the window gibi

0
Cevap ver3 yıl önce

turappekmez

i am on call" dersin. i am on phone dersenız sankı telefonun ustune cıkmış gıbı olur.saçmalık.

0
Cevap ver3 yıl önce

EcemYoluc

I am in phone diye düşündüm ben

0
Cevap ver3 yıl önce

akbaslar

Bence olur

0
Cevap ver2 yıl önce

sefac

Şu lanet on at mevzusuna biri cevap vermicek mi

0
Cevap ver2 yıl önce