1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Ben telefondayım."

"Ben telefondayım."

Çeviri:I am on the phone.

February 21, 2014

13 Yorum

Konu önem sırasına göre

anilbalci77

"I am at phone" neden olmadı..

November 30, 2014

yok300465

At phone olmaz mi


enginselimoglu

I am on the telephone diyemez miyiz


Battal67

Tabi diyebiliriz ama Phone daha güncel bi terim


hasansemerkand

Telefonu kullanma esnasını belirtmek için mutlaka "on the phone" kullanılır. İngilizcede "at the phone" kesinlikle kullanılmaz. Konuşma esnasında değilde daha sonra telefon kullanımından bahsediyorsak "over the phone" kullanılır. Mesela "Bunu telefonda tartışacağız" dersek bu durumda "over the phone" şeklinde kullanacağız.


Dirilay

Diyebiliriz. Denedim oldu.


enginselimoglu

Benim yorumumdan sonra o cevabı da kabul etmeye başladı


ayktaydn

at the olmaz mı? at the window gibi


turappekmez

i am on call" dersin. i am on phone dersenız sankı telefonun ustune cıkmış gıbı olur.saçmalık.


EcemYoluc

I am in phone diye düşündüm ben


sefac

Şu lanet on at mevzusuna biri cevap vermicek mi

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.