A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Kutyái vannak."

Fordítás:She has dogs.

4 éve

9 hozzászólás


rummeljozsef

HE HAS GOT DOGS !!!!!!!!!!!

4 éve

V_Gabor
V_Gabor

"have got" is preferred by British English, "have" is preferred by American English - Duolingo teaches the latter

FYI: http://www.englisch-hilfen.de/en/grammar/have_have_got.htm and http://english.stackexchange.com/questions/120721/have-vs-have-got-in-american-and-british-english

Please don't use all caps!

4 éve

asusasus

Mindig kezdhetem előről!Én azt irtam nagy okosan : "He have dogs"!Megértem hogy nem jól irtam,azaz tök rosszul,de azért jóindulatból tovább engedhetett volna..most kezdhetem előröl....

4 éve

Isabelle1983

she have dogs miért nem helyes?

4 éve

xenonlajos

Azért mert E/3-ban "have" helyett "has"-t kell használni

4 éve

kacsuka

De miért?

3 éve

xenonlajos

Mert úgy a helyes :) Ez egy szabály.

3 éve

Fruska2002

Mi pl-ul 4. osztályban tanultunk eröl és rengetegen 1-t írtak. Nemértem mi a nehéz bene

3 éve

ErddiEveli

A "she has dogs" miért nem jó? Honnan tudjam, hogy most fiúnak vagy lánynak van?

1 hónapja