1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Kutyái vannak."

"Kutyái vannak."

Fordítás:She has dogs.

February 21, 2014

9 hozzászólás


rummeljozsef

HE HAS GOT DOGS !!!!!!!!!!!

February 21, 2014

V_Gabor

"have got" is preferred by British English, "have" is preferred by American English - Duolingo teaches the latter

FYI: http://www.englisch-hilfen.de/en/grammar/have_have_got.htm and http://english.stackexchange.com/questions/120721/have-vs-have-got-in-american-and-british-english

Please don't use all caps!


asusasus

Mindig kezdhetem előről!Én azt irtam nagy okosan : "He have dogs"!Megértem hogy nem jól irtam,azaz tök rosszul,de azért jóindulatból tovább engedhetett volna..most kezdhetem előröl....


Isabelle1983

she have dogs miért nem helyes?


xenonlajos

Azért mert E/3-ban "have" helyett "has"-t kell használni


xenonlajos

Mert úgy a helyes :) Ez egy szabály.


DenesIvant

Mert nem have hanem has


EvelinEszter

A "she has dogs" miért nem jó? Honnan tudjam, hogy most fiúnak vagy lánynak van?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.