"To dítě si hraje s členy."

Překlad:The child plays with the members.

před 1 rokem

7 komentářů


midlancz
midlancz

proč nejde větu "To dítě si hraje s členy." přeložit: the baby plays with members.

před 1 rokem

kacenka9
kacenka9
Mod

Protoze 'baby' je vylozene miminko.

před 1 rokem

DavidSuch5

No ja nevim, prvni co me napadlo... "The child plays with articles."

před 1 rokem

DavidSuch5

...with the articles... Omlouvam se ;-)

před 1 rokem

borecmisak

S jakými členy, kromě členů rodiny si může hrát? Já při výuce angličtiny nejvíce zápasím s neurčitými či určitými členy. Malé dítě ke trojčlence jistě asi ještě nedospělo ! Tak by mě zajímalo, co si rodilý mluvčí při této větě myslí.... rodina, či něco jiného? Čechovi to dělá v hlavě zmatek a věta se zdá být dosti podivná , nekonkrétní a pro Čecha prakticky beze smyslu.

před 1 rokem

kacenka9
kacenka9
Mod

Rodily mluvci na tu vetu kouka jako vyvorana mys, zrovna tak, jako cech. Dite si zrejme hraje s cleny spravni rady, jiny smysl to nedava.

před 1 rokem

PetrPilny

Jenom drobnost, já bych si hrál se členy

před 1 měsícem
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.