"Ben senin bir televizyon sahibi olmanı isterim."

Çeviri:I want you to have a television.

4 yıl önce

11 Yorum


37hayri

i want you have a television dedim. Oraya to niye geliyor?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk
  • to want something: bir şey istemek
  • to want to do something: bir şey yapmak istemek
  • to want someone to do something: birinin bir şey yapmasını istemek (yukarıda have olduğundan sahip olmasını istiyor)
3 yıl önce

oyyono

i want you to have a television yerine i want to you have a television olmaz mı?

3 yıl önce

mirzacaglar

"To" acaba "want" ile yer mi değiştirmesi gerekiyor?

4 yıl önce

Ingistiyorum

Hayır, i want you to diye bir kullanım var. Mesela i want you to know = bilmenizi isterim.

4 yıl önce

Resul-

Sanki kaderini belirlemesinde yardim ediyor :D

2 yıl önce

gokhan.saglam

İsterim would like değil mi? Want istiyorum anlamına geliyor?

8 ay önce

eozbay61

Would like, bir genel içermektedir. Cümlenin tamam anlamı olmuyor. Kelime Kelime çeviri yapılırsa evet öyle ama anlamı ve anlatmak istediği şey itibariyle want kullanmak daha uygun

5 ay önce

Defne999255

I want to you dedim niye olmuyor

4 ay önce

Okan1461

I wanted you to have a television dedim wanted kabul olmaz mı?

1 yıl önce

eozbay61

Olmaz

5 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.