1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Ben senin bir televizyon sah…

"Ben senin bir televizyon sahibi olmanı isterim."

Çeviri:I want you to have a television.

February 21, 2014

16 Yorum


oyyono

i want you to have a television yerine i want to you have a television olmaz mı?


alicanerturk

Maalesef olmaz. Bu bir kalıp. Fiil ve "to" arasına özne gelir ve cümle devam eder. I want you to do this. (Senden bunu yapmanı isterim) • They asked "him" to write the report. (Ondan raporu yazmasını istediler.)

Fiil ve "to" arasına özne geliyor bu tarz cümle ve sorularda.


37hayri

i want you have a television dedim. Oraya to niye geliyor?


Selcen_Ozturk
  • to want something: bir şey istemek
  • to want to do something: bir şey yapmak istemek
  • to want someone to do something: birinin bir şey yapmasını istemek (yukarıda have olduğundan sahip olmasını istiyor)

KerasusKon

Thanks for your advice


eysa.34

' ı want that you have a tv ' kabul etti


a_h.m.e-t

Şu iki cümle arasında bir fark olmalı: " I would like that you have a television" ve cevaptaki "I want you to have a television" . O yüzden cevaptaki cümlenin sorusu ve karşılığını aslında "senden bir televizyon sahibi olmanı istiyorum" şeklinde kabul ederek düzenlesek daha sistematik olur


gokhan.saglam

İsterim would like değil mi? Want istiyorum anlamına geliyor?


eozbay61

Would like, bir genel içermektedir. Cümlenin tamam anlamı olmuyor. Kelime Kelime çeviri yapılırsa evet öyle ama anlamı ve anlatmak istediği şey itibariyle want kullanmak daha uygun


Defne999255

I want to you dedim niye olmuyor


alicanerturk

Bu bir kalıp. I want "you" to demeniz gerekiyor bir başkasından veya bir başkası için istiyorsanız.


Aye560153

I want that you have a tv dedim kabul etti


mert398770

I want to you have a television olması gerektiğini düşünüyorum


mehmetDura2200

I want your have a tv Olmaz mı

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.