1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Ben senin bir televizyon sah…

"Ben senin bir televizyon sahibi olmanı isterim."

Çeviri:I want you to have a television.

February 21, 2014

17 Yorum

Konu önem sırasına göre

oyyono

i want you to have a television yerine i want to you have a television olmaz mı?

December 8, 2015

alicanerturk

Maalesef olmaz. Bu bir kalıp. Fiil ve "to" arasına özne gelir ve cümle devam eder. I want you to do this. (Senden bunu yapmanı isterim) • They asked "him" to write the report. (Ondan raporu yazmasını istediler.)

Fiil ve "to" arasına özne geliyor bu tarz cümle ve sorularda.

May 11, 2019

37hayri

i want you have a television dedim. Oraya to niye geliyor?

February 21, 2014

Selcen_Ozturk
  • to want something: bir şey istemek
  • to want to do something: bir şey yapmak istemek
  • to want someone to do something: birinin bir şey yapmasını istemek (yukarıda have olduğundan sahip olmasını istiyor)
August 12, 2015

KerasusKon

Thanks for your advice

June 4, 2019

gokhan.saglam

İsterim would like değil mi? Want istiyorum anlamına geliyor?

April 9, 2018

eozbay61

Would like, bir genel içermektedir. Cümlenin tamam anlamı olmuyor. Kelime Kelime çeviri yapılırsa evet öyle ama anlamı ve anlatmak istediği şey itibariyle want kullanmak daha uygun

June 13, 2018

Defne999255

I want to you dedim niye olmuyor

July 24, 2018

alicanerturk

Bu bir kalıp. I want "you" to demeniz gerekiyor bir başkasından veya bir başkası için istiyorsanız.

May 11, 2019

reizler

Uuuuu

May 13, 2019

eysa.34

' ı want that you have a tv ' kabul etti

May 24, 2019

Resul-

Sanki kaderini belirlemesinde yardim ediyor :D

August 28, 2016

mirzacaglar

"To" acaba "want" ile yer mi değiştirmesi gerekiyor?

June 10, 2014

Ingistiyorum

Hayır, i want you to diye bir kullanım var. Mesela i want you to know = bilmenizi isterim.

July 12, 2014

Okan1461

I wanted you to have a television dedim wanted kabul olmaz mı?

November 23, 2017

alicanerturk

Yazdığınız cümle, "senin bir televizyonun olmasını istedim" anlamına geliyor esasen. Yani geçmiş zamanda. Fakat istenilen cümle geçmiş zamanda değil.

May 11, 2019

eozbay61

Olmaz

June 13, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.