1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "We are husband and wife."

"We are husband and wife."

Fordítás:Férj és feleség vagyunk.

February 21, 2014

11 hozzászólás


senorana

Én felcseréltem és úgy írtam mi feleség és férj vagyunk-és hibás lett!!! GIGA EXTRA VICC!!! :-D


NicolDeky

Ha fel cserelve is elfogadna az helytelen lenne mert akkor lehet aki nem tudja a szot az ossze keveri.. logika


Vardani2007

Az miért nem jó hogy, Mi vagyunk a férj meg a feleség


Harga

Túl komplikált. Duolingo megoldása jobb.


Bogoj

a feladatban nincs névelő


SzcsKriszt8

Èn ugyanazt irtam mègis azt irja hogy hibák vannak benne!!??? Akkor most mi van jò vagy nem?


Harga

Talán, ha bemásolnád, tippelhetnénk, hogy mit rontottál.


jankuci12

Ugy mondja hogy were hesbend end vájf


Harga

Szépen, érthetően, angolul beszél. Megtanulandó, hogy ami így hangzik, hogyan írják és mit jelent.


MargaretSe65

Alanyeset. A létige az alany mögött áll, és a tulajdonságjelzők előtt van. A férj és a feleség szavak itt tulajdonságot jeleznek.


MezeiNomi

véletlen becsúszott egy A betű, és nem fogadta el, ugye ez csak viccccc?!!!

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.