"Ididnothearherthatnight."

Fordítás:Nem hallottam őt azon az éjszakán.

4 éve

7 hozzászólás


IstvnFrds

"Nem hallottam őt azon az estén" miért nem jó?

4 éve

AgnesBedo

Mert az evening lenne.

4 éve

berger.csaba

jelentsd

4 éve

R973

nem hallottam őt azon az éjjel. (?)

4 éve

Csenky

Ez még magyarul is inkább: "...azon az éjjelen."

4 éve

timi839

Nem hallottam őt akkor éjjel.elfogadta

4 éve

aptg.gabi

Nem hallottam aznap éjjel. (már ezt is elfogadja:)07.06.

4 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.