"Pretty interesting"

Fordítás:Igen érdekes

February 21, 2014

13 hozzászólás


galginya

Pretty= szep , meglehetosen , elegge. Akkor hogy lehet, hogy Pretty interesting = Igen erdekes forditassal. / interesting=erdekes ??????

November 13, 2014

vakondember

Az another translation-nel van egy elírás: megehetősen a meglehetősen helyett

February 21, 2014

Mokus85

"meglehetősen érdekes"-írtam én.. "majdnem jó( van egy elírás a mondatodban): megehetősen érdekes"..írta a gép.. Had ne magyarázzam el,ezt miért írtam most ide...

March 8, 2014

Timtimko

Már javítva a hiba. Köszönöm, hogy jeleztétek, így nekem már megmaradt az "életem"! :)

April 10, 2014

Silverbea

Sajnos, még nincs javítva. :(

August 8, 2017

LeventeKom

milyen életről beszéltek ? Ez is valami kilövős játék ? Ha igen ez mit számít ?

January 8, 2017

GyrgyFnyes1

Más értékelési rendszer volt három éve

May 5, 2017

mogyi5

Választhatsz szintugrást. Három hiba után nem enged magasabb szintre lépni.

October 31, 2018

Mokus85

Most már életet is vont le ez miatt..most akkor ez egyre roszabb lesz? O.o

April 1, 2014

HodosiMaria

"megehetősen érdekes" hogy sajnos pontot von le, mert helyes választ írtam

April 1, 2014

miskei

Én a pretty-t egész másnak hallottam, mintha forty-t mondana..

September 25, 2014

attilagaal67

A valóban érdekes miért nem elfogafható?

September 2, 2017

BanyaiRobe

itt az angolt kellet leírni, szoval rosz helyen tárgyaljátok a témát :)

April 29, 2014
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.