A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Pretty interesting"

Fordítás:Igen érdekes

0
4 éve

11 hozzászólás


galginya

Pretty= szep , meglehetosen , elegge. Akkor hogy lehet, hogy Pretty interesting = Igen erdekes forditassal. / interesting=erdekes ??????

12
Válasz3 éve

vakondember

Az another translation-nel van egy elírás: megehetősen a meglehetősen helyett

8
Válasz4 éve

Mokus85

"meglehetősen érdekes"-írtam én.. "majdnem jó( van egy elírás a mondatodban): megehetősen érdekes"..írta a gép.. Had ne magyarázzam el,ezt miért írtam most ide...

7
Válasz4 éve

Timtimko
Timtimko

Már javítva a hiba. Köszönöm, hogy jeleztétek, így nekem már megmaradt az "életem"! :)

3
Válasz4 éve

Silverbea

Sajnos, még nincs javítva. :(

0
Válasz1 éve

LeventeKom

milyen életről beszéltek ? Ez is valami kilövős játék ? Ha igen ez mit számít ?

1
Válasz1 éve

GyrgyFnyes1
GyrgyFnyes1

Más értékelési rendszer volt három éve

0
Válasz1 éve

Mokus85

Most már életet is vont le ez miatt..most akkor ez egyre roszabb lesz? O.o

0
Válasz4 éve

HodosiMaria

"megehetősen érdekes" hogy sajnos pontot von le, mert helyes választ írtam

0
Válasz4 éve

miskei
miskei

Én a pretty-t egész másnak hallottam, mintha forty-t mondana..

0
Válasz3 éve

attilagaal67

A valóban érdekes miért nem elfogafható?

0
Válasz11 hónapja