1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The dogs eat rice."

"The dogs eat rice."

Fordítás:A kutyák rizst esznek.

February 21, 2014

23 hozzászólás


herben3

a kutya megeszi a rizst, mint helyes megoldás? :O


Anita218293

A kutya nem eszik rizst! Ugye?


vasvariistvan

Dogs=kutyák, A rice előtt nincs névelő.


kun.krisztina3

dogs többesszám és azt irja nekem hogy a kutya megeszi a rizst


zorrrrka

Ez furán hangzik, de az én kutyám eszik rizst....hallal!!! XDXD


Briana138

XDDDDDDDDDDDDD a mamám kutyái is megeszik :D


SmuelSoma

Fura ízlése van.


agica_60

The dogs eat rice A dogs ugye többesszámban van!!! Helyes megoldásnak viszont egyesszámban hozza.. Érdekes


zsoltdudas

"A kutyák megeszik a rizst." ezt el kéne fogadnia.


Fruska2002

Nemigaz ez egy kicsit para. Nemakarom agyon dicsöitni magam... De csak én vagyok it aki 12 éves és jobban tudom az angolt mint egy 20 éves. De ez miért van igy?


Adamax12

Èn is 12 vagyok ez csak azèrt van mert 5-10 èvvel ezelőtt az angol oktatás nem volt valami eröltetett most meg eröltetik de sejtem hogy vagy vele szar. Az hát.


Attila075

Én kacsákat (ducks) értettem mivel az életszerűbb


zsoltdudas

"A kutyák megeszik a rizst." ezt el kéne fogadnia.


kisnyuszi97

Hiába mondom ugyan úgy mègsem fogadja el


Boniferta

A kutyák esznek rizset. Azert csak jo lehetne


Ezezezezez1

A kutyák megeszik a rizst, a kínaiak a kutyát, tökéletes revans.


EnnEnn1

A rizs mellé pedig, uborkát. :))))


okosodok

rizst-rizset... krumpli-burgonya...


rosielovecat

A kutyák rizst esznek. Végül is valamelyik kutya megeszi!!!!!!!


Anita218293

Elfogadja - e azt hogy,, kutyus" ???


KeizlerKin

Mi a franc ez a mondat???????


emke715616

Szerintem a kutyák nem esznek rizst

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.