1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The dogs eat rice."

"The dogs eat rice."

Fordítás:A kutyák rizst esznek.

February 21, 2014

25 hozzászólás


herben3

a kutya megeszi a rizst, mint helyes megoldás? :O


Anita218293

A kutya nem eszik rizst! Ugye?


kun.krisztina3

dogs többesszám és azt irja nekem hogy a kutya megeszi a rizst


EnnEnn1

A rizs mellé pedig, uborkát. :))))


zorrrrka

Ez furán hangzik, de az én kutyám eszik rizst....hallal!!! XDXD


SmuelSoma

Fura ízlése van.


Briana138

XDDDDDDDDDDDDD a mamám kutyái is megeszik :D


Mickey719886

Dogs, ducks; hallásra teljesen egyforma. Úgy kell fülelni,mint egy üregi nyúl!


envagyokturututu

Csak én hallom mindig a duck-ot dog-nak és a dog-ot duck-nak?


Marika273446

Én sem tudom megkülönböztetni!


Attila075

Én kacsákat (ducks) értettem mivel az életszerűbb


zsoltdudas

"A kutyák megeszik a rizst." ezt el kéne fogadnia.


agica_60

The dogs eat rice A dogs ugye többesszámban van!!! Helyes megoldásnak viszont egyesszámban hozza.. Érdekes


Anita218293

Elfogadja - e azt hogy,, kutyus" ???


Greg205011

Az "doggie" lenne nem?


zsoltdudas

"A kutyák megeszik a rizst." ezt el kéne fogadnia.


Fruska2002

Nemigaz ez egy kicsit para. Nemakarom agyon dicsöitni magam... De csak én vagyok it aki 12 éves és jobban tudom az angolt mint egy 20 éves. De ez miért van igy?


okosodok

rizst-rizset... krumpli-burgonya...


kisnyuszi97

Hiába mondom ugyan úgy mègsem fogadja el


KeizlerKin

Mi a franc ez a mondat???????


Greg205011

Nyelvlecke! - ha segíthetek, ne a mondatok tartalmával foglalalkozz. Ha már jobban megy az angol, nem azzal fogsz törődni, hogy "A medve megissza a sört" vagy esetleg a kutya kacsát eszik vagy fordítva. :)


emke715616

Szerintem a kutyák nem esznek rizst


Marika273446

Nem tudom meg különböztetni a dog és a duck

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.