Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"No, I am not fine."

Çeviri:Hayır, iyi değilim.

0
4 yıl önce

31 Yorum


Tayfun.26

Efendim, burasi tartışma yeri değil. Lütfen sadece bilgilendirme amaçlı yazalım. :(

9
Cevap ver3 yıl önce

ostamno

Bencede doğru kullanmak lazım türkçeyi.

5
Cevap ver3 yıl önce

Sevim1905

Insanlik hali Türkçeyi yanlis kullanabiliriz

4
Cevap ver2 yıl önce

ilaydamcn

yani

3
Cevap ver3 yıl önce

BerraErsoy2

Arkadaşlar bu uygulama bir öğretim amaçlı yapılmış tartışma amaçlı değil.Lütfen birbirimize saygılı olalım

3
Cevap ver9 ay önce

blue.foxx

Hemde hiç iyi değilim :(

2
Cevap ver2 yıl önce

Kaneki2017

Ben daha yeni başladım merhaba herkese

2
Cevap ver1 yıl önce

Zeynep445664

B.

1
Cevap ver1 yıl önce

tubakandem2

I am dediği için "ben iyi değilim" olmayacakmıydı..

1
Cevap ver7 ay önce

Glcan53108

Onuda kabul ediyor zaten fakat değiliM dediğinde -(i)m eki ile ben anlamı katılıyor.

0
Cevap ver3 ay önce

berkanaydin93

Türkçemizi lütfen doğru kullanalım.

0
Cevap ver3 yıl önce

LeylaTuran3

Ol

0
Cevap ver2 yıl önce

alperyasin79

su i seyi nasil yapaca

0
Cevap ver2 yıl önce

naz353128

Ya ben good yazicagima god night yazdim bu good yanlis diye saymadi ve tekrar yapmak zorunda kaldim

0
Cevap ver1 yıl önce

samet960782

Evet

0
Cevap ver1 yıl önce

Asif943211

Hayir ben iyi degilim yazdim salakliga bak aq

0
Cevap ver1 yıl önce

FikretDest1

Lan soyluym kabul etmiyo

0
Cevap ver1 yıl önce

yusufysk

Bu program eksik yapilmis . Biz Turkleri once Turkce sinava tabii tutmali. Sonra yabanci dil ogretmeli.

0
Cevap ver1 yıl önce

ZGR125445

TÜRKÇEMİZİN GÜZELLİĞİNİ AĞIZLARINI AÇIP Dİ.LİYORLAR . SIKINTI ONLARIN GÜNÜBİRLİK KİŞİDEN KİŞİYE DEĞİŞEN YANİ TUTARLI OLMAYAN YAZIM VE TELAFFUZLARINDA ... HERKES DUYDUĞUNU TÜRKÇE YAZSA DAHA KOLAY ÖĞRENİLİR DİYE DÜŞÜNÜYORUM . . .

0
Cevap ver10 ay önce