"No, I am not fine."

Çeviri:Hayır, iyi değilim.

4 yıl önce

23 Yorum


Tayfun.26

Efendim, burasi tartışma yeri değil. Lütfen sadece bilgilendirme amaçlı yazalım. :(

3 yıl önce

ostamno

Bencede doğru kullanmak lazım türkçeyi.

4 yıl önce

BerraErsoy2

Arkadaşlar bu uygulama bir öğretim amaçlı yapılmış tartışma amaçlı değil.Lütfen birbirimize saygılı olalım

1 yıl önce

ilaydamcn

yani

3 yıl önce

Sevim1905

Insanlik hali Türkçeyi yanlis kullanabiliriz

3 yıl önce

Kaneki2017

Ben daha yeni başladım merhaba herkese

1 yıl önce

blue.foxx

Hemde hiç iyi değilim :(

3 yıl önce

berkanaydin93

Türkçemizi lütfen doğru kullanalım.

4 yıl önce

Zeynep445664

B.

2 yıl önce

yusufysk

Bu program eksik yapilmis . Biz Turkleri once Turkce sinava tabii tutmali. Sonra yabanci dil ogretmeli.

1 yıl önce

BaranKupik

hayır iyi deyilim :( yazdım :( yazdığım için yanlış saydı :( , :D

1 yıl önce

yage33

HAYIR, İYİ DEĞİLİM olması gerekiyor sesli çalışma yaparken söylüyorum yanlış diyor sizin fikriniz nedir ?

1 yıl önce

yage33

HAYIR, İYİ DEĞİLİM olması gerekiyor sesli çalışma yaparken söylüyorum yanlış diyor sizin fikriniz nedir ?

1 yıl önce

EnesCeylan14

söylüyom dinletemiorum

11 ay önce

tubakandem2

I am dediği için "ben iyi değilim" olmayacakmıydı..

10 ay önce

Glcan53108

Onuda kabul ediyor zaten fakat değiliM dediğinde -(i)m eki ile ben anlamı katılıyor.

7 ay önce

CerenPir

mutlu iyi ikiside aynı sayılmal8ı

9 ay önce

Mustafa357546

Doğru yazdığım halde yanlış dedi anlamadım

5 ay önce

froygutierrez

Kendimi tumblrda hissettim tşkler

3 ay önce

FikretFikr

Burada fine yerine good kullana bilir miyiz yani anlamı değişir mi

2 ay önce

Melikenur505825

Cok guzel bu arada arkadaslar abolerim ablalarim yutube kanalim var ona bakin kanalimin adi Melikenur

1 ay önce

Kbra2z
Kbra2z

hayır iyi değilim cevabını kabul etmiyor. Noktalama hatasını mı yanlış sayıyor acaba?

2 hafta önce

Nur967298
Nur967298

'Ben'i de kabul etmeniz iyi olmuş.

1 hafta önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.