Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"No, I am not fine."

Çeviri:Hayır, iyi değilim.

4 yıl önce

76 Yorum


Tayfun.26

Efendim, burasi tartışma yeri değil. Lütfen sadece bilgilendirme amaçlı yazalım. :(

3 yıl önce

ostamno

Bencede doğru kullanmak lazım türkçeyi.

3 yıl önce

MEfeEkinci

Ewet

2 yıl önce

MEfeEkinci

W

2 yıl önce

MEfeEkinci

W

2 yıl önce

MEfeEkinci

W

2 yıl önce

MEfeEkinci

W

2 yıl önce

fecriye

Ama cümlen devrik cümle ve bu yüzden cümlen Türkçe'ye uygun olmuyor.

3 yıl önce

MadamPirate

Devrik cümle de Türkçenin bir öğesidir.

3 yıl önce

selenuzeyen

Aynen

2 yıl önce

can260412

O zmn uygulamayi sil bos gevezelik yapma yallah

10 ay önce

Sevim1905

Insanlik hali Türkçeyi yanlis kullanabiliriz

2 yıl önce

BerraErsoy2

Arkadaşlar bu uygulama bir öğretim amaçlı yapılmış tartışma amaçlı değil.Lütfen birbirimize saygılı olalım

10 ay önce

ilaydamcn

yani

3 yıl önce

blue.foxx

Hemde hiç iyi değilim :(

2 yıl önce

Kaneki2017

Ben daha yeni başladım merhaba herkese

1 yıl önce

Zeynep445664

B.

2 yıl önce

berkanaydin93

Türkçemizi lütfen doğru kullanalım.

4 yıl önce

35izmir

Belliki iyi kullaniyorsun

3 yıl önce

fecriye

"Türkçemizi" yanlış yazılmış. Doğrusu "Türkçe'mizi "olmalı. Hem Türkeçe'mizi yanlış kullanıyon hem doğru kullanalım diyon

3 yıl önce

yusufuyanik

Bence siz Türkçe öğrenmelisiniz, "Türkçemiz" doğru bir yazımdır. Her gördüğünüz özel adı kesme ile ayırmayın.

3 yıl önce

canzan
canzan

Hata bulma derdinde klasik bir ergen. Gülüp geçmek lazım.

2 yıl önce

smmtl

Türkçede yapım ekinden sonra gelen çekim ekleri kesme işareti ile ayrılmaz. Doğru kullanılmış yani.

3 yıl önce

AiharaKotoko09

Sus lan kötü kullanıp konuşma.

3 yıl önce

LeylaTuran3

Ol

2 yıl önce

alperyasin79

su i seyi nasil yapaca

2 yıl önce

naz353128

Ya ben good yazicagima god night yazdim bu good yanlis diye saymadi ve tekrar yapmak zorunda kaldim

1 yıl önce

samet960782

Evet

1 yıl önce

Asif943211

Hayir ben iyi degilim yazdim salakliga bak aq

1 yıl önce

FikretDest1

Lan soyluym kabul etmiyo

1 yıl önce

yusufysk

Bu program eksik yapilmis . Biz Turkleri once Turkce sinava tabii tutmali. Sonra yabanci dil ogretmeli.

1 yıl önce

ZGR125445

TÜRKÇEMİZİN GÜZELLİĞİNİ AĞIZLARINI AÇIP Dİ.LİYORLAR . SIKINTI ONLARIN GÜNÜBİRLİK KİŞİDEN KİŞİYE DEĞİŞEN YANİ TUTARLI OLMAYAN YAZIM VE TELAFFUZLARINDA ... HERKES DUYDUĞUNU TÜRKÇE YAZSA DAHA KOLAY ÖĞRENİLİR DİYE DÜŞÜNÜYORUM . . .

1 yıl önce

adadad1212

t5rt

1 yıl önce

adadad1212

t5rt

1 yıl önce

adadad1212

t5rt

1 yıl önce

adadad1212

t5rt

1 yıl önce

Arda455278

Merhaba herkese

11 ay önce

Ataberk977702

İyi değilim memnun değilim yakın anlam

10 ay önce

BaranKupik

hayır iyi deyilim :( yazdım :( yazdığım için yanlış saydı :( , :D

10 ay önce

yage33

HAYIR, İYİ DEĞİLİM olması gerekiyor sesli çalışma yaparken söylüyorum yanlış diyor sizin fikriniz nedir ?

10 ay önce

yage33

HAYIR, İYİ DEĞİLİM olması gerekiyor sesli çalışma yaparken söylüyorum yanlış diyor sizin fikriniz nedir ?

10 ay önce

EnesCeylan14

söylüyom dinletemiorum

9 ay önce

tubakandem2

I am dediği için "ben iyi değilim" olmayacakmıydı..

8 ay önce

Glcan53108

Onuda kabul ediyor zaten fakat değiliM dediğinde -(i)m eki ile ben anlamı katılıyor.

5 ay önce

CerenPir

mutlu iyi ikiside aynı sayılmal8ı

7 ay önce

Mustafa357546

Doğru yazdığım halde yanlış dedi anlamadım

3 ay önce

froygutierrez

Kendimi tumblrda hissettim tşkler

1 ay önce

FikretFikr

Burada fine yerine good kullana bilir miyiz yani anlamı değişir mi

3 hafta önce

ebru4895

Burda not kelimesi ne icin kullanılıyor

3 yıl önce

Onur16722

Değilim kelimesi kullanılıyor

1 yıl önce

Furkanozdas1

İyi değilim dediği için. I am fine dese iyiyim olur.

3 yıl önce

SinanSarol

sikesiklim

3 yıl önce

kumsal1231

Offfffffff mal klavyem yuzunden fine yazdim klavye dine diyo düzeltmisss

2 yıl önce

NodiraVaxo

Zor ya

2 yıl önce

begum494399

Yaa olmuyo

2 yıl önce

begum494399

Evet yaa

2 yıl önce

prednol
11 ay önce

zekiural

Evet

4 yıl önce

35izmir

Off yanlis basmaktan nefret ediyorum

3 yıl önce

Oksoyer

I yı kucuk yazdim yanlis dedi gitti 1 lingot

3 yıl önce

Nida-Altan

İngilizcede küçük ı yoktur

3 yıl önce

ozgeozgemelek

No ayem ı am yani not nat dicez tabi sadece okunuslariyla bu kadar

3 yıl önce

seyrantepeserhat

Anlamiyo

3 yıl önce

ayhannkoc

Şuan ki ruh halim;/

3 yıl önce

BlackMystery

Ya ben aynısını yazdım kabul etmedi

2 yıl önce

MertErenak

Ya ben soluyom algilamiyo

3 yıl önce

Nida-Altan

Hayır kötüyüm yazsak doğru çıkar mı

3 yıl önce

simay388895

Jsjsjdj

2 yıl önce

YakisikliK

Not cumle icinde no yani yok demek mesela I am not girl. Ben kiz deyilim.

2 yıl önce

omer567

No i am not fine hayir iyi degilim arkadaslar

3 yıl önce

NesliahCer

Telefonun ingilizcesi nedir acaba...?

2 yıl önce

kemal759517

Phone

2 yıl önce

ipek67225

Phone

2 yıl önce

MustafaAog

Degilim mi yazmak zorundayiz illaki ben diyilim yazdim kabul etmedi

4 yıl önce

bilgekaganyilmaz

Diyilim ne? Türkçemizi doğru kullanalım.

3 yıl önce

fecriye

Çünkü öyle bir kelime yok

3 yıl önce