"No,Iamnotfine."

Çeviri:Hayır, iyi değilim.

4 yıl önce

27 Yorum


Tayfun.26

Efendim, burasi tartışma yeri değil. Lütfen sadece bilgilendirme amaçlı yazalım. :(

4 yıl önce

ostamno

Bencede doğru kullanmak lazım türkçeyi.

4 yıl önce

BerraErsoy2

Arkadaşlar bu uygulama bir öğretim amaçlı yapılmış tartışma amaçlı değil.Lütfen birbirimize saygılı olalım

1 yıl önce

ilaydamcn

yani

4 yıl önce

Sevim1905

Insanlik hali Türkçeyi yanlis kullanabiliriz

3 yıl önce

Kaneki2017

Ben daha yeni başladım merhaba herkese

1 yıl önce

blue.foxx

Hemde hiç iyi değilim :(

3 yıl önce

berkanaydin93

Türkçemizi lütfen doğru kullanalım.

4 yıl önce

Zeynep445664

B.

2 yıl önce

yusufysk

Bu program eksik yapilmis . Biz Turkleri once Turkce sinava tabii tutmali. Sonra yabanci dil ogretmeli.

1 yıl önce

BaranKupik

hayır iyi deyilim :( yazdım :( yazdığım için yanlış saydı :( , :D

1 yıl önce

Nur874105

Normaldir. Tolerans göstermemeli zaten.!

2 hafta önce

yage33

HAYIR, İYİ DEĞİLİM olması gerekiyor sesli çalışma yaparken söylüyorum yanlış diyor sizin fikriniz nedir ?

1 yıl önce

yage33

HAYIR, İYİ DEĞİLİM olması gerekiyor sesli çalışma yaparken söylüyorum yanlış diyor sizin fikriniz nedir ?

1 yıl önce

EnesCeylan14

söylüyom dinletemiorum

1 yıl önce

tubakandem2

I am dediği için "ben iyi değilim" olmayacakmıydı..

1 yıl önce

Glcan53108

Onuda kabul ediyor zaten fakat değiliM dediğinde -(i)m eki ile ben anlamı katılıyor.

9 ay önce

CerenPir

mutlu iyi ikiside aynı sayılmal8ı

11 ay önce

Nur874105

Mutlu; her türlü isteği eksiksiz ve sürekli olarak yerine gelmiş kimse /// iyi;nitelikçe beğenilecek düzeyde olan, uygun ve istenilen nitelikleri taşıyan.///

2 hafta önce

Mustafa357546

Doğru yazdığım halde yanlış dedi anlamadım

7 ay önce

froygutierrez

Kendimi tumblrda hissettim tşkler

5 ay önce

FikretFikr

Burada fine yerine good kullana bilir miyiz yani anlamı değişir mi

4 ay önce

Melikenur505825

Cok guzel bu arada arkadaslar abolerim ablalarim yutube kanalim var ona bakin kanalimin adi Melikenur

4 ay önce

Kbra2z
Kbra2z

hayır iyi değilim cevabını kabul etmiyor. Noktalama hatasını mı yanlış sayıyor acaba?

2 ay önce

Nur967298

'Ben'i de kabul etmeniz iyi olmuş.

2 ay önce

Muhammetar842346

Hs ha jsvsis

3 hafta önce

sibel316764

Not yerine isn't da olmuyor mu sonucda olumsuza cevirirken isn't kullana biliyoruz

4 gün önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.