Duolingo is the most popular way to learn languages in the world. Best of all, it's 100% free!

"The police are after us."

Translation:Polisler peşimizde.

2
4 years ago

41 Comments


ufukgenctu

Hahaha!!!! bu kadarlik ingilizce ile bu cumleyi, hele bir de bazen sirf kelime ögrenilsin diye ilginc cumleler oluyor ya, ona guvenerek, "Polisler bizden sonra." diye cevirdim. Hani biz bir seyin sirasina girmisiz de, polisler de aynı sirada ve bizden hemen sonra gibi. Allah cezami vermesin emi. :)

89
Reply3 years ago

vvsey
vvsey

Ozaman böyle söyleyebiliriz: "The police officers are behind us in line". Bu durumda normalde "the police" kullanılmaz, çünkü sirada bir bölüm değil, bireyler var. "The police" değil, "police officers" yada "policemen". Bir bölüm değil, sadece kişiler, poliste çalışan kişiler. Daha kolay anlamak için "polis" yerine başka bir bölüm koyalım. "Belediye". "Belediye bizden sonra" mı, yoksa "memurlar bizden sonra" mı daha anlamlı geliyor?

"The police officers are behind us" deyince de çok dikkatli olmayı ve söylemek istediğiniz anlamı biraz daha açıklamayı isteyebilirsin. Çünkü ilk düşüncemiz, istediğinizden biraz farklı olabilir. :)

16
Reply2 years ago

sarikent

after kelimesinin bu anlamını ilk defa duydum :-*

40
Reply3 years ago

haceren

"police" tekil değil mi? neden çoğul kabul etmiş.

16
Reply4 years ago

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hem tekil hem cogul olarak kullanilabilir

35
Reply4 years ago

VestelKatk

Peki ayrıca çoğul polices varmı çünkü kabul etmedi

4
Reply3 years ago

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hayır yok

9
Reply3 years ago

KrmTRED

O zaman "Polis peşimizde" olmaz mı?

1
Reply7 months ago

KrmTRED

Anladımm

1
7 months ago

tamerk52

Bu bir kalip mi acaba

11
Reply4 years ago

Resul-

Programin bir hatasi bu. Afterin anlamanini anlatmadan anlamini soruyor

4
Reply2 years ago

ufukgenctu

Bu arada bu bir kalip mi after us, after you, after me v.s ya da dogrusu nasil?

3
Reply3 years ago

vvsey
vvsey

Birkaç durumda, evet. Ama normal anlamı da var. Bir sirada, bir kapi açınca, vs., "sonra" demek.

0
Reply2 years ago

Emreosmanoglu

Bizden sonra mantiken arkamizda pesimizde anlami katar ben boyle yorumladim

3
Reply2 years ago

Gntu9
Gntu9

LANET OLASI FEDERALLET PESIMIZDD

2
Reply1 year ago

KrmTRED

O değil de, aynasızlar peşmizde!

2
Reply7 months ago

Vingianezzar

''Polisler bizden sonradır.'' ingilizcede nasıl söylenir o halde?

1
Reply3 years ago

KrmTRED

"The police have since" diye söylenir..!

1
Reply7 months ago

vvsey
vvsey

"The police officers come/are behind/after us IN LINE". Ve anlamı biraz daha açıklamak, iyi bir fikir. :)

0
Reply2 years ago

HasanBirca2

Polisler pesimizde mudur dedim olmadi :)

1
Reply2 years ago

zeynepsevim06

Tabi olmaz.

2
Reply2 years ago

Mrym_44
Mrym_44

The police are after us. Polisler bizden sonra. Polisler arkamızda. Polisler peşimizde.

1
Reply1 year ago

EsinEkinci

Kulüp no:T4QJN9 katılınnn pls

1
Reply1 year ago

UmutBoa
UmutBoa

Police tekil bir kelime. Ama buradaki kutucuklarda "POLİSLER" diye yazılmış. Dikkat edilmeli.

1
Reply1 year ago

ercment385395

The police after the from us. Dersen dediğin olur..

1
Reply1 year ago

nihan931227

The police are nedir ya !

1
Reply1 year ago

sieg37ebs7

Polis peşindeyse kaçtane olduğu fark etmez başın belada demekki

0
Reply10 months ago

TahaKKZ

The police are after us , polis bizim peşimizde olmasi gerekirken , polisler bizim peşimizde kabul ediyor , cok sacma . Diger soru Arde kucucuk hata yanlis oluyor . O zman bunuda dogru duzgun yapin.

1
Reply9 months ago

KrmTRED

Nerelisin?

1
Reply7 months ago

KrmTRED

SÜPER BİR SORU, HARİKA HARİKA! POLİSİYE BİR SORU!

1
Reply7 months ago

KrmTRED

Aynen

1
Reply7 months ago

KrmTRED

Harikaymış!

1
Reply7 months ago

KrmTRED

AYNASIZLAR PEŞİMİZDE!!

1
Reply7 months ago

FatmaNuray606769

The police tekil çogul degil nasil oluyor

1
Reply3 months ago