1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "They are not official."

"They are not official."

Çeviri:Onlar resmi değiller.

February 21, 2014

41 Yorum


mehmetazim-baran

çeviriyi" onlar memur değildir" şeklinde düşünmüştüm.


egemeneroll

cok ilgnc bi telafuz "afişıl" nedir ya :D


ahmetemin16

Ne deseydi mahmutmu deseydi


papat_ya

Ne deseydi Ahmet Kaya mı deseydi


EsranciKar

Sıfatlar bölümündeyiz offical bu yüzden sıfat olan resmi için kullanılmış


yasin.coo

Fisher anladım :@@


serdaro81

Official=kurumsal, resmi, resmi görevli


ozgur681116

"Onlar resmi değillerdir". dedim. Sondaki "dir" ekini kabul etmedi.


Elif691

memur olamaz mı ?


ahmetemin16

Kpss ye girerse olur


sawashian

“Onlar gayri resmi“


imanaz1

Nerden nerelere geldik yaaa!


ahmetemin16

Eskiden buralar hep dutluktu


birhemsire

Okunuşundan officer sandım official çıktı :)


HasanAkdoa

Türkçede resmi kıyafet vardır. Resmi insan yoktur. İnsanlar resmi sözcüğü, ciddi, anlamında kullanılır. Burada doğru cevap 'memur' olmalıydı.


Dinarzel

Resmi polis diyoruz biz Türkçede belki ondan kabul etmedi


MehmetAknc4

ülkemizde resmi olanlar memurlardır.


selim.anKARA

kurumsal değiller yazdım yanlış dedi :)


KaanMantas

Onlar resmi degiller bir anlatim bozuklugu degil mi ? Onlar ve degiller kullanirken 2 kere ler bir cumlede kullanilmis hatali ceviri diye dusunuyorum


HilalNur12

Burada ki resmi KURUMSAL olarak mı yoksa konuşmadaki CİDDİYET-MESAFE olarak mı ? İkiside aynı anlama mı geliyor ?


hdxb0

Telaffuz müthiş :》


Biologisttt

Peki formal ne anlama geliyor? aynı anlam mı ?


onderturk

Onlar kurumsal degil yazdım kabul etmedi


altugcyhn

"official" in diğer anlamı memur değil mi


bacio_

"officer" memur demek.


vvsey

Memur da olabilir ama ozaman "official", isim olacak. Ve cümle böyle: "They are officials." İsim, çoğul olacak. Sıfat, her zaman tekil kalıyor.

İsim - "He is an official." O bir memur. - "They are officials." Onlar memurlar.

Sıfat - "It is official." O resmi. - "They are official." Onlar resmi(ler).


amustu

offical 'ın kurumsal anlamı da yok mu ?

"onlar kurumsal değiller"


Kultam

"Onlar yasal değil" dedim olmadı "onlar resmi değil" olacakmış doğrusu Allah Allah


Mehmet100003050

official aynı zamanda orjinal anlamında da kullanılmaz mı?


CABBBAR

memur olması gerek sözlükte iki anlam varsa ona göre yapılmalı!!!!!!!


darkmarul

orijinal olmaz mı diğer anlamı


PPGPILOT

"Onlar memur değiller"in de doğru olması gerek.


Abdurrahma560613

Onlar gayrı resmi dedim kabul etmedi acaba farklı bir kelimeyle mi söyleniyor


Engin553932

Efficial (verimli) yazdım kabul etti.


iamalperen

Bazen saçmalıyor Duolingo. "Onlar resmî değiller." yazdım, "Aksanlara dikkat." dedi. "Onlar resmi değiller." diye bir şey olamaz Türkçe'de. "Resmi" ile "resmî" apayrı şeyler. Birisi sanat olan "resim", diğeri ise "Devletin olan, devlete ait, devletle ilgili" anlamlarına gelen "resmî".


papat_ya

Onlar sanatçı değiller nasıl söylenir

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.