"They are not official."

Çeviri:Onlar resmi değiller.

February 21, 2014

40 Yorum

Konu önem sırasına göre

mehmetazim-baran

çeviriyi" onlar memur değildir" şeklinde düşünmüştüm.

September 21, 2015

ahmetemin16

Officer memur

June 22, 2016

egemeneroll

cok ilgnc bi telafuz "afişıl" nedir ya :D

September 18, 2015

ahmetemin16

Ne deseydi mahmutmu deseydi

June 22, 2016

Zeynep722065

Evt

December 16, 2017

EsranciKar

Sıfatlar bölümündeyiz offical bu yüzden sıfat olan resmi için kullanılmış

February 27, 2015

yasin.coo

Fisher anladım :@@

June 11, 2015

serdaro81

Official=kurumsal, resmi, resmi görevli

September 13, 2015

ozgur681116

"Onlar resmi değillerdir". dedim. Sondaki "dir" ekini kabul etmedi.

October 15, 2015

Elif691

memur olamaz mı ?

February 14, 2016

ahmetemin16

Kpss ye girerse olur

June 22, 2016

sawashian

“Onlar gayri resmi“

January 1, 2016

imanaz1

Nerden nerelere geldik yaaa!

March 14, 2016

ahmetemin16

Eskiden buralar hep dutluktu

June 22, 2016

birhemsire

Okunuşundan officer sandım official çıktı :)

August 7, 2015

HasanAkdoa

Türkçede resmi kıyafet vardır. Resmi insan yoktur. İnsanlar resmi sözcüğü, ciddi, anlamında kullanılır. Burada doğru cevap 'memur' olmalıydı.

November 25, 2015

Dinarzel

Resmi polis diyoruz biz Türkçede belki ondan kabul etmedi

April 5, 2016

E.H.10

Resmi adj

December 24, 2015

MehmetAknc4

ülkemizde resmi olanlar memurlardır.

January 22, 2016

selim.anKARA

kurumsal değiller yazdım yanlış dedi :)

February 8, 2016

KaanMantas

Onlar resmi degiller bir anlatim bozuklugu degil mi ? Onlar ve degiller kullanirken 2 kere ler bir cumlede kullanilmis hatali ceviri diye dusunuyorum

April 8, 2016

HilalNur12

Burada ki resmi KURUMSAL olarak mı yoksa konuşmadaki CİDDİYET-MESAFE olarak mı ? İkiside aynı anlama mı geliyor ?

April 26, 2016

hdxb0

Telaffuz müthiş :》

May 7, 2016

Biologisttt

Peki formal ne anlama geliyor? aynı anlam mı ?

July 6, 2016

faruk908701

fisler derken

July 24, 2016

onderturk

Onlar kurumsal degil yazdım kabul etmedi

August 24, 2016

altugcyhn

"official" in diğer anlamı memur değil mi

February 21, 2014

bacio_

"officer" memur demek.

April 11, 2014

vvsey

Memur da olabilir ama ozaman "official", isim olacak. Ve cümle böyle: "They are officials." İsim, çoğul olacak. Sıfat, her zaman tekil kalıyor.

İsim - "He is an official." O bir memur. - "They are officials." Onlar memurlar.

Sıfat - "It is official." O resmi. - "They are official." Onlar resmi(ler).

February 27, 2015

amustu

offical 'ın kurumsal anlamı da yok mu ?

"onlar kurumsal değiller"

February 4, 2015

Kultam

"Onlar yasal değil" dedim olmadı "onlar resmi değil" olacakmış doğrusu Allah Allah

March 13, 2015

Mehmet100003050

official aynı zamanda orjinal anlamında da kullanılmaz mı?

January 2, 2016

CABBBAR

memur olması gerek sözlükte iki anlam varsa ona göre yapılmalı!!!!!!!

November 11, 2016

ali754055

Q

July 18, 2017

darkmarul

orijinal olmaz mı diğer anlamı

August 22, 2017

PPGPILOT

"Onlar memur değiller"in de doğru olması gerek.

January 30, 2018

Davud260711

Ff

March 8, 2019

Abdurrahma560613

Onlar gayrı resmi dedim kabul etmedi acaba farklı bir kelimeyle mi söyleniyor

March 18, 2019

Engin553932

Efficial (verimli) yazdım kabul etti.

April 8, 2019

iamalperen

Bazen saçmalıyor Duolingo. "Onlar resmî değiller." yazdım, "Aksanlara dikkat." dedi. "Onlar resmi değiller." diye bir şey olamaz Türkçe'de. "Resmi" ile "resmî" apayrı şeyler. Birisi sanat olan "resim", diğeri ise "Devletin olan, devlete ait, devletle ilgili" anlamlarına gelen "resmî".

September 9, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.