Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"They are not official."

Çeviri:Onlar resmi değiller.

4 yıl önce

36 Yorum


mehmetazim-baran

çeviriyi" onlar memur değildir" şeklinde düşünmüştüm.

3 yıl önce

ahmetemin16

Officer memur

2 yıl önce

egemeneroll

cok ilgnc bi telafuz "afişıl" nedir ya :D

3 yıl önce

ahmetemin16

Ne deseydi mahmutmu deseydi

2 yıl önce

Zeynep722065

Evt

9 ay önce

EsranciKar

Sıfatlar bölümündeyiz offical bu yüzden sıfat olan resmi için kullanılmış

3 yıl önce

yasin.coo

Fisher anladım :@@

3 yıl önce

serdaro81

Official=kurumsal, resmi, resmi görevli

3 yıl önce

ozgur681116

"Onlar resmi değillerdir". dedim. Sondaki "dir" ekini kabul etmedi.

2 yıl önce

Elif691

memur olamaz mı ?

2 yıl önce

ahmetemin16

Kpss ye girerse olur

2 yıl önce

sawashian
sawashian

“Onlar gayri resmi“

2 yıl önce

imanaz1

Nerden nerelere geldik yaaa!

2 yıl önce

ahmetemin16

Eskiden buralar hep dutluktu

2 yıl önce

birhemsire

Okunuşundan officer sandım official çıktı :)

3 yıl önce

HasanAkdoa

Türkçede resmi kıyafet vardır. Resmi insan yoktur. İnsanlar resmi sözcüğü, ciddi, anlamında kullanılır. Burada doğru cevap 'memur' olmalıydı.

2 yıl önce

Dinarzel

Resmi polis diyoruz biz Türkçede belki ondan kabul etmedi

2 yıl önce

E.H.10

Resmi adj

2 yıl önce

MehmetAknc4

ülkemizde resmi olanlar memurlardır.

2 yıl önce

selim.anKARA

kurumsal değiller yazdım yanlış dedi :)

2 yıl önce

KaanMantas

Onlar resmi degiller bir anlatim bozuklugu degil mi ? Onlar ve degiller kullanirken 2 kere ler bir cumlede kullanilmis hatali ceviri diye dusunuyorum

2 yıl önce

HilalNur12

Burada ki resmi KURUMSAL olarak mı yoksa konuşmadaki CİDDİYET-MESAFE olarak mı ? İkiside aynı anlama mı geliyor ?

2 yıl önce

hdxb0

Telaffuz müthiş :》

2 yıl önce

Biologisttt

Peki formal ne anlama geliyor? aynı anlam mı ?

2 yıl önce

faruk908701

fisler derken

2 yıl önce

onderturk

Onlar kurumsal degil yazdım kabul etmedi

2 yıl önce

altugcyhn

"official" in diğer anlamı memur değil mi

4 yıl önce

bacio_
bacio_

"officer" memur demek.

4 yıl önce

vvsey
vvsey

Memur da olabilir ama ozaman "official", isim olacak. Ve cümle böyle: "They are officials." İsim, çoğul olacak. Sıfat, her zaman tekil kalıyor.

İsim - "He is an official." O bir memur. - "They are officials." Onlar memurlar.

Sıfat - "It is official." O resmi. - "They are official." Onlar resmi(ler).

3 yıl önce

amustu

offical 'ın kurumsal anlamı da yok mu ?

"onlar kurumsal değiller"

3 yıl önce

Kultam

"Onlar yasal değil" dedim olmadı "onlar resmi değil" olacakmış doğrusu Allah Allah

3 yıl önce

Mehmet100003050

official aynı zamanda orjinal anlamında da kullanılmaz mı?

2 yıl önce

CABBBAR

memur olması gerek sözlükte iki anlam varsa ona göre yapılmalı!!!!!!!

1 yıl önce

ali754055

Q

1 yıl önce

darkmarul

orijinal olmaz mı diğer anlamı

1 yıl önce

PPGPILOT

"Onlar memur değiller"in de doğru olması gerek.

7 ay önce