1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "A whole month?"

"A whole month?"

Çeviri:Bütün bir ay mı?

February 21, 2014

10 Yorum


gulistana

"bütün bir ay" soru vurgusuyla söylenirse türkçede de olabilir, gibime geliyor:)


gulistana

selcen ilgin için teşekkürler


NezihD

"Bir bütün ay mı?" neden doğru olmaz, birisi açıklayabilir mi lütfen?


Tuana596016

Türkçede böyle bir cümle mantıklı oluyor mu? :)


KASIM56784

Bu cümleyi soru yapan tek şey vurgumu yoksa cümlenin yapısınında etkisi varmı birisi söyleyebilrmi tşkkrlr


Murat.sancar1

"tüm ay mı" cevabını kabul etmeli diye düşünüyorum, çünkü "bir" kelimesi genelde kullanılmaz


emreozupek

Tüm deyince kabul etmemesi büyük eksiklik


talatk

Koca bir ay mı dedim puf yanlış cevabı yapıştırdı.


yusufsuna

Tam bir ay mi ayni anlami verir

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.