"Awholemonth?"

Çeviri:Bütün bir ay mı?

4 yıl önce

6 Yorum


MuratSanca5

"tüm ay mı" cevabını kabul etmeli diye düşünüyorum, çünkü "bir" kelimesi genelde kullanılmaz

1 yıl önce

NezihD
NezihD

"Bir bütün ay mı?" neden doğru olmaz, birisi açıklayabilir mi lütfen?

1 yıl önce

gule64
gule64

"bütün bir ay" soru vurgusuyla söylenirse türkçede de olabilir, gibime geliyor:)

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

olabilir evet ekleriz

4 yıl önce

gule64
gule64

selcen ilgin için teşekkürler

4 yıl önce

yusufsuna

Tam bir ay mi ayni anlami verir

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.