1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "A whole month?"

"A whole month?"

Çeviri:Bütün bir ay mı?

February 21, 2014

8 Yorum


gulistana

"bütün bir ay" soru vurgusuyla söylenirse türkçede de olabilir, gibime geliyor:)

February 26, 2014

Selcen_Ozturk

olabilir evet ekleriz

February 26, 2014

gulistana

selcen ilgin için teşekkürler

February 26, 2014

NezihD

"Bir bütün ay mı?" neden doğru olmaz, birisi açıklayabilir mi lütfen?

May 19, 2017

MuratSanca5

"tüm ay mı" cevabını kabul etmeli diye düşünüyorum, çünkü "bir" kelimesi genelde kullanılmaz

December 30, 2016

emreozupek

Tüm deyince kabul etmemesi büyük eksiklik

February 11, 2015

yusufsuna

Tam bir ay mi ayni anlami verir

December 16, 2016

askincantum

Listening yaptıktan sonra speaking yaparken ses kaydımız hatalı cıktıgı zaman tekrar dınleyebılmemız ıcın imkan tanımıyor bunun düzeltilmesi gerekiyor!

September 28, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.