Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"A whole month?"

Çeviri:Bütün bir ay mı?

0
4 yıl önce

14 Yorum


MuratSanca5

"tüm ay mı" cevabını kabul etmeli diye düşünüyorum, çünkü "bir" kelimesi genelde kullanılmaz

2
Cevap ver1 yıl önce

gule64
gule64

"bütün bir ay" soru vurgusuyla söylenirse türkçede de olabilir, gibime geliyor:)

1
Cevap ver4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

olabilir evet ekleriz

0
Cevap ver4 yıl önce

gule64
gule64

selcen ilgin için teşekkürler

0
Cevap ver4 yıl önce

NezihD
NezihD

"Bir bütün ay mı?" neden doğru olmaz, birisi açıklayabilir mi lütfen?

1
Cevap ver1 yıl önce

yusufsuna

Tam bir ay mi ayni anlami verir

0
Cevap ver1 yıl önce

emreozupek

Tüm deyince kabul etmemesi büyük eksiklik

-1
Cevap ver3 yıl önce

talatk

Koca bir ay mı dedim puf yanlış cevabı yapıştırdı.

-1
Cevap ver3 yıl önce

Velikarak

Bütün bir ay mı?

-1
Cevap ver2 yıl önce

Elaarkin1

Bütün ay mı? Dedim illa bir ay demem gerekiyormuş. Türkçede bir'i vurgulamamiz gerekmez ki

-1
Cevap ver1 yıl önce

mma8690

bütün ay boyunca mı? olmaz mı?

-2
Cevap ver4 yıl önce

RedRebell

Butun bir ay boyunca mi neresi hatali

-2
Cevap ver3 yıl önce

altugcyhn

"bütün bir ay" cümleside ingilizce cümlede olduğu gibi soru anlamı taşıyabilir.

-3
Cevap ver4 yıl önce

Mhmmdbrahi

How much diye duydum

-3
Cevap ver3 yıl önce