1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I have just received my cell…

"I have just received my cellphone."

Fordítás:Épp most kaptam meg a mobilomat.

February 21, 2014

8 hozzászólás


nagynenora

Az miért nem jó, hogy "csak a mobilomat kaptam meg" ?


osbf

Mert a "just" nemcsak "csak"-ot jelent tudtommal.


patti79

az "mobilom" szerintem épp úgy megfelel, mint a "mobilomat", nem értem, miért hiba.


nyusziagyar

"épp megkaptam a mobilom" - ezt sem fogadta el.


Andis77

En azt irtam: "Most kaptam meg a mobilomat", de nem fogadja el, s nem azert, mert kihagytam az eppent, hanem mert ezt irja jo valasznak: "Csak kaptam meg a mobilomat". Jeleztem...


VikiFrey

Mikor jelezted? Ma 2014. 05. 11 van, jelzem, ha már több, mint egy hete jelezted.


MikulaiDne

-Nem értem,hogy a - Megkaptam épp a telefonomat. - miért nem fogadja el?


ZoltanKoma

Éppen a mobilomat kaptam meg.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.