"I have just received my cellphone."

Fordítás:Épp megkaptam a mobilomat.

February 21, 2014

6 hozzászólás


patti79

az "mobilom" szerintem épp úgy megfelel, mint a "mobilomat", nem értem, miért hiba.

February 21, 2014

nyusziagyar

"épp megkaptam a mobilom" - ezt sem fogadta el.

February 23, 2014

Andis77

En azt irtam: "Most kaptam meg a mobilomat", de nem fogadja el, s nem azert, mert kihagytam az eppent, hanem mert ezt irja jo valasznak: "Csak kaptam meg a mobilomat". Jeleztem...

February 27, 2014

VikiFrey

Mikor jelezted? Ma 2014. 05. 11 van, jelzem, ha már több, mint egy hete jelezted.

May 11, 2014

nagynenora

Az miért nem jó, hogy "csak a mobilomat kaptam meg" ?

October 19, 2014

osbf

Mert a "just" nemcsak "csak"-ot jelent tudtommal.

December 29, 2014
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.