A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"The child eats bread."

Fordítás:A gyerek kenyeret eszik.

4 éve

9 hozzászólás


BojKatalin

Kenyeret eszik a gyerek!! Evvel most mi a gond??

4 éve

upi1

Ez nekem sem o.k.

4 éve

yellowbana

Mikor eat és mikor eats? oO

4 éve

lili.meloc

Amikor E/3 személyről beszélünk, akkor a rendhagyók átváltoznak, de ami nem rendhagyó, mint pl. az "eats" akkor csak kap egy "s" képzőt.

4 éve

TiborReinw

A fordítás így értelmetlen, mert egy gyerek többes számban nem ehet

4 éve

lili.meloc

Egyebkent a kid is gyerek

4 éve

tomi1214

A gyermekek kenyeret esznek nem pedig eszik,ennek igy nincs ertelme max ha a gyerekek a kenyereteszik

4 éve

Kovi739447

Igazatok van

8 hónapja

localmeste

Szerintem meg ez nekünk úgy lenne helyes fordítás magyarosan : A gyerekek kenyeret esznek.

1 hónapja