1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "What is she responsible for?"

"What is she responsible for?"

Çeviri:O neden sorumlu?

February 21, 2014

48 Yorum

Konu önem sırasına göre

Melisalison

Burada for'un gereği ne?

July 3, 2014

Selcen_Ozturk

bir şeyden sorumlu olmak: to be responsible for something

July 3, 2014

Turker90

Öyleyse responsible for olarak alın. Yoksa ayrı diye kafa karıştırır.

August 29, 2014

aygulce

O ne sorumlusu? Nasıl kabul edilmez, anlamsız

October 7, 2014

muranka

"O neyle sorumludur" kabul edilemez miydi?

July 9, 2014

sametciftci

o neden sorumlu = why is she responsible for

o neyden sorumlu = what is she responsible for

boyle olmasi gerek bence.

August 26, 2015

Hseyin810611

Cok doğru

September 14, 2019

Nezir_Dlm

Türkçe de değil ama İngilizcede aynı şey ikiside

What is she responsible for / O neden sorumlu veya O neyden sorumlu
Yazdığın veya konuştuğun duruma göre değişir iki cevabıda uydurabilirsin

September 30, 2018

bahadiraksoy

O "neyden" sorumlu yanlış mı?

April 6, 2014

SemihArsla1

benimkini kabul etmedi. ayrıca "neden" sorumlu ve "neyden" sorumlu bambaşka şeyler. "neyden sorumlu" derken bir imla hatası yok. neyden sorumlu demek mesela hangi konuda sorumlu olmak ya da sınavda sorumlu oluduğumuz konular gibi anlamı var. neden sorumlu ise direk soru mesela neden o değil de ben sorumluyum gibi bir anlamı var. bu cümle için iki kullanım da doğru bence ve kesinlikle imla hatası yok "neyden"sorumluda.

December 9, 2015

Selcen_Ozturk

imla hatası (ama kabul edilmesi lazım imla uyarısıyla)

July 3, 2014

emrecamci

Selcen ozturk un de dedigi gibi imla hatasi uyarisiyla birlikte kabul etti benimkini

January 2, 2015

Cosskun

benimkini kabul etmedi imla hatasıyla

August 1, 2015

B.BaakSnma

evet ben de öyle yazdım benimkini de kabul etmedi

February 14, 2015

EnesHakan

O neyden sorumluyla o neden sorumlu arasinda ne fark var

November 8, 2016

emredeniz07

O neyden sorumludur ? Daha mantıklı olmaz mıydı ? (Soruyu doğru yapmama rağmen yorum atma gereği duydum

April 18, 2017

KadriyeAta3

Neyden sorumlu? "Sorumlu oldugu sey ne?" anlamindadir. "Neden sorumlu?" cumlesinde sorumlulugun gerekcesi sorulur. Bu cumlede gerekce sorulmuyor. Yanitin. "Neyden sorumlu" olmasi gerekirdi.

July 25, 2017

flamme89

Sorumluluğu nedir? kabul olması gerekmezmi arkadaşlar?

October 30, 2014

Velikaraki

özne nerede?

June 17, 2018

iamsui

"o ne ile sorumlu" olabilir miydi ?

November 22, 2014

ahmt.frkn.96

O neyle sorumlu kabul edimedi

October 19, 2015

MuhsinKse1

Tdk da "neyden" yok demeyin bana...

December 3, 2016

Velikaraki

onun sorumluluğu nedir?

June 17, 2018

hubble348

"why is she responsible" neden olmuyor

July 2, 2018

TeknoSanat

Onun sorumluluğu nedir yazdım kabul etti

December 14, 2018

Turker90

"Sorumluluğu ne?" kabul edilsin.

August 29, 2014

pampapam

"onun sorumlu olduğu ne ? "yi niye kabul etmiyor şayet responsible for sorumlu olmak değil midir?

December 11, 2014

pampapam

"sorumluluğu ne?" yi de kabul etmiyor

December 12, 2014

emrecamci

Her deseydi onun kabul edilirdi ama she demis

January 2, 2015

nsaneYim

"o neden sorumlu" yerine "o neyden sorumlu" yazmak doğru olmaz mı?. "neyden" doğru bir kelime mi, değilse alternatifi var mıdır??

December 30, 2014

emrecamci

Ben neyden yazdim kabul etti ama yazim yanlisi var diyip neden diye duzeltti

January 2, 2015

nazliy

why neden what ne bir yanlışlık var

May 23, 2015

fromdark1

O ne için sorumlu anlamına geliyor bu. O zaman "What is her responsible ? " olması gerekirdi. !!

October 2, 2015

AttilaAltay

"O neyden sorumludur" cümlesi kabul edilmeliydi

October 15, 2015

cmmrv

"Ne icin o sorumlu"neden olmadi acaba

November 16, 2015

mirsed

O neyden sorumlu?

December 27, 2015

kedicim

mesela neydi o ? deriz ne idi demeyiz genellikle. neyden kelimeside doğru olmalı bencede ama kabul görmedi

February 21, 2016

Codseus

Onun ve ya o olmasına gerek yok "sorumluluğu" dediğimizde zaten yeterli değilmi

April 6, 2016

gulcantuten

"O neyden sorumlu" neden böyle kabul görmüyor?

August 21, 2014

Selcen_Ozturk

neyden imla hatasi, -den ekinden önce kaynastirma harfi gelmez. ama yanlis sayilmiyor, sadece imla uyarisi aliyorsunuz

August 21, 2014

rabianur__

O neden sorumlu - why she responsible ? olmuyor m ?

December 10, 2015

EmirHan20

What is she in charge of? Olur mu

August 27, 2014

Selcen_Ozturk

olur

August 29, 2014

MuhammedAs15

What is her responsible olmazmi olmazsa neden olmuyor

November 20, 2014

muharrem.u

Onun sorumluluğu diyor 'she' nedir orada ?

September 30, 2014

AsLaNSavasmaN

O

April 2, 2015
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.