1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "What is she responsible for?"

"What is she responsible for?"

Çeviri:O neden sorumlu?

February 21, 2014

22 Yorum


sametciftci

o neden sorumlu = why is she responsible for

o neyden sorumlu = what is she responsible for

boyle olmasi gerek bence.


Muhammed282118

Aynen nedenle neyden aynı şey değil


Mihemed367978

Halk ağzını esas almış heralde


Nezir_Dlm

Türkçe de değil ama İngilizcede aynı şey ikiside

What is she responsible for / O neden sorumlu veya O neyden sorumlu
Yazdığın veya konuştuğun duruma göre değişir iki cevabıda uydurabilirsin


Melisalison

Burada for'un gereği ne?


Selcen_Ozturk

bir şeyden sorumlu olmak: to be responsible for something


MURODINHO

ama o for kelımesını responsible den sonra kullanmıs sız neden somethıng ten sonra kullandınız


aygulce

O ne sorumlusu? Nasıl kabul edilmez, anlamsız


muranka

"O neyle sorumludur" kabul edilemez miydi?


bahadiraksoy

O "neyden" sorumlu yanlış mı?


Selcen_Ozturk

imla hatası (ama kabul edilmesi lazım imla uyarısıyla)


emrecamci

Selcen ozturk un de dedigi gibi imla hatasi uyarisiyla birlikte kabul etti benimkini


SemihArsla1

benimkini kabul etmedi. ayrıca "neden" sorumlu ve "neyden" sorumlu bambaşka şeyler. "neyden sorumlu" derken bir imla hatası yok. neyden sorumlu demek mesela hangi konuda sorumlu olmak ya da sınavda sorumlu oluduğumuz konular gibi anlamı var. neden sorumlu ise direk soru mesela neden o değil de ben sorumluyum gibi bir anlamı var. bu cümle için iki kullanım da doğru bence ve kesinlikle imla hatası yok "neyden"sorumluda.


ahmt.frkn.96

O neyle sorumlu kabul edimedi


MuhsinKse1

Tdk da "neyden" yok demeyin bana...


emredeniz07

O neyden sorumludur ? Daha mantıklı olmaz mıydı ? (Soruyu doğru yapmama rağmen yorum atma gereği duydum


Velikaraki

onun sorumluluğu nedir?


hubble348

"why is she responsible" neden olmuyor


TeknoSanat

Onun sorumluluğu nedir yazdım kabul etti


yeimbulut3

O neden sorumlu olmalı değil mi


AliGedik4

why he is responsible "O neden sorumlu" yukarıdaki gibi değil mi?


Bediha06

O ne için sorumlu?O neyden sorumlu?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.