"The culture"

Μετάφραση:Ο πολιτισμός

πριν από 1 χρόνο

5 σχόλια


Uosg2
Uosg2

"Culture" σημαίνει και "κουλτούρα" ?

πριν από 1 χρόνο

nauajos
nauajos

"culture" σημαίνει και "κουλτούρα" και "καλλιέργεια" (κυριολεκτικά και μεταφορικά), ο πολιτισμός είναι και "civilisation", αλλά όχι με την έννοια της κουλτούρας,

π.χ. Οι Ετρούσκοι ήταν ένας αρχαίος πολιτισμός - Etruscans were an ancient civilisation

αλλά: Μου αρέσει ο ινδικός πολιτισμός - I like indian culture

"civilised": ο πολιτισμένος, "cultured": ο καλλιεργημένος.

πριν από 1 χρόνο

Ioanna678593
Ioanna678593

@nauajos συμφωνώ μαζί σου. Η πιο κοντινή μετάφραση στα επίσημα ελληνικά είναι "καλλιέργεια". Κι εννοούμε την πνευματική καλλιέργεια. Όπως λέμε "καλλιεργημένος" άνθρωπος αντί του "κουλτουριάρης". Και για να μιλήσουμε για τις συγκεκριμένες λέξεις "civilisation", "culture" με πιο επιστημονικό τρόπο το "civilisation" έχει λατινική ρίζα και έχει σχέση με την πόλη ενώ το "culture" με λατινική ρίζα που παραπέμπει στην καλλιέργεια πιο πολύ σε τοπικό επίπεδο και σε προσωπικό επίπεδο

πριν από 7 μήνες

Uosg2
Uosg2

"Culture" σημαίνει και "κουλτούρα" ?

πριν από 1 χρόνο

elenivourou09

Η καλλιεργεια γιατι είναι λαθος?

πριν από 1 χρόνο
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.