"The culture"

Μετάφραση:Ο πολιτισμός

December 1, 2016

5 σχόλια


Uosg2

"Culture" σημαίνει και "κουλτούρα" ?

December 1, 2016

nauajos

"culture" σημαίνει και "κουλτούρα" και "καλλιέργεια" (κυριολεκτικά και μεταφορικά), ο πολιτισμός είναι και "civilisation", αλλά όχι με την έννοια της κουλτούρας,

π.χ. Οι Ετρούσκοι ήταν ένας αρχαίος πολιτισμός - Etruscans were an ancient civilisation

αλλά: Μου αρέσει ο ινδικός πολιτισμός - I like indian culture

"civilised": ο πολιτισμένος, "cultured": ο καλλιεργημένος.

December 3, 2016

Ioanna678593

@nauajos συμφωνώ μαζί σου. Η πιο κοντινή μετάφραση στα επίσημα ελληνικά είναι "καλλιέργεια". Κι εννοούμε την πνευματική καλλιέργεια. Όπως λέμε "καλλιεργημένος" άνθρωπος αντί του "κουλτουριάρης". Και για να μιλήσουμε για τις συγκεκριμένες λέξεις "civilisation", "culture" με πιο επιστημονικό τρόπο το "civilisation" έχει λατινική ρίζα και έχει σχέση με την πόλη ενώ το "culture" με λατινική ρίζα που παραπέμπει στην καλλιέργεια πιο πολύ σε τοπικό επίπεδο και σε προσωπικό επίπεδο

March 3, 2018

Uosg2

"Culture" σημαίνει και "κουλτούρα" ?

December 1, 2016

elenivourou09

Η καλλιεργεια γιατι είναι λαθος?

May 26, 2017
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.