"The culture"

Μετάφραση:Ο πολιτισμός

December 1, 2016

6 σχόλια


Uosg2

"Culture" σημαίνει και "κουλτούρα" ?


nauajos

"culture" σημαίνει και "κουλτούρα" και "καλλιέργεια" (κυριολεκτικά και μεταφορικά), ο πολιτισμός είναι και "civilisation", αλλά όχι με την έννοια της κουλτούρας,

π.χ. Οι Ετρούσκοι ήταν ένας αρχαίος πολιτισμός - Etruscans were an ancient civilisation

αλλά: Μου αρέσει ο ινδικός πολιτισμός - I like indian culture

"civilised": ο πολιτισμένος, "cultured": ο καλλιεργημένος.


Ioanna678593

@nauajos συμφωνώ μαζί σου. Η πιο κοντινή μετάφραση στα επίσημα ελληνικά είναι "καλλιέργεια". Κι εννοούμε την πνευματική καλλιέργεια. Όπως λέμε "καλλιεργημένος" άνθρωπος αντί του "κουλτουριάρης". Και για να μιλήσουμε για τις συγκεκριμένες λέξεις "civilisation", "culture" με πιο επιστημονικό τρόπο το "civilisation" έχει λατινική ρίζα και έχει σχέση με την πόλη ενώ το "culture" με λατινική ρίζα που παραπέμπει στην καλλιέργεια πιο πολύ σε τοπικό επίπεδο και σε προσωπικό επίπεδο


Uosg2

"Culture" σημαίνει και "κουλτούρα" ?


elenivourou09

Η καλλιεργεια γιατι είναι λαθος?


Valentine897317

"Η καλλιεργεια" είναι λαθος?

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.