1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The girl has a grandfather."

"The girl has a grandfather."

Çeviri:Kızın bir dedesi var.

February 21, 2014

3 Yorum

Konu önem sırasına göre

bhdr06

kız bir büyük babaya sahip neden olmuyor aynı anlam değil mi?

December 21, 2014

aysegulgulen

bende kız bir büyükbabaya sahip dedim neden yanlış

December 28, 2014

telepath

Turkcede sahip olmak olarak kullanmak yanlis. Biz var/yok olarak ifade ederiz. "Kizin bir buyukbabasi var" yazarsan kabul edecektir. Aslinda buda yanlistir. Cunku bizde insanlari adet olarak degerlendirmek hem ayiptir hemde yanlis.

December 28, 2014
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.