1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The girl has a grandfather."

"The girl has a grandfather."

Çeviri:Kızın bir dedesi var.

February 21, 2014

18 Yorum


bhdr06

kız bir büyük babaya sahip neden olmuyor aynı anlam değil mi?


Barisgndgdu

"Kız bir büyük babaya sahip" kelimesinin İngilizce karşılığı "The girl HAS GOT a grandfather" olur. Sahip olmak 'have got/has got', var 'have/has.' Soruda "The girl HAS a grandfather" dediği için türkçe karşılığı "Kızın bir dedesi/büyük babası var" olur.


vusi731026

GOT zorunlu degil sadece HAS veya HAVE de kullabilirsin ki gunluk kullanimda kullaniliyor zaten


Aras465693

Kız bir büyükbabaya sahip dedim ama kabul etmedi


aysegulgulen

bende kız bir büyükbabaya sahip dedim neden yanlış


telepath

Turkcede sahip olmak olarak kullanmak yanlis. Biz var/yok olarak ifade ederiz. "Kizin bir buyukbabasi var" yazarsan kabul edecektir. Aslinda buda yanlistir. Cunku bizde insanlari adet olarak degerlendirmek hem ayiptir hemde yanlis.


TevfikSork

bırakacağım gerçekten artık. bana çok birşey katmadı sanırım


Bibimeeryem

Neden benim günlük serim hiç dolmuyor? 61 gündür oynuyorum


Mustafa_selimm

kanka şeydir o mesela girerken basit orta zor var. eğer orda zor seçtiysen o mesela günde 30 dk olman lazım yarım saat için günde 29 dakika dursan bile günün sayılmaz. ona dikkat et 10 dk falan "oynuyosan" basit seçmen gerek:D


nepophiliaaaa

Kız bir büyük babaya sahip dedim niye yanlış


XbtP1

Büyükbaba dede karsiligi degil mi .neden yanlis kabul ediliyor


Nermin51328

Kızın dedesi var . Yaziyorum yanlis cikiyor. Neden?? Bilen varsa yardimci ola bilirmi?


zkYZhi

Her soruda buyuk baba geciriyordu, burada dede kelimesini istiyor. Saçmalık


Mustafa_selimm

Kız bir dedeye sahip kabul edilmeli seri gitti ya


mer376354

Grand dad oluyormu

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.