1. Forum
  2. >
  3. Temat: English
  4. >
  5. "We fill our bags."

"We fill our bags."

Tłumaczenie:Napełniamy nasze worki.

February 21, 2014

15 komentarzy


ThomasMalynsky

napelnia sie butelki, a torby sie pakuje


DorotaJarosz

Można napełniać torby w sklepie (albo worki w czasie rabunku) i właśnie o to chodzi w zdaniu angielskim.


Yola448704

to fill - NAPEŁNIĆ (nalać do pełna, ile się da, po brzegi) jakiś pojemnik (butelkę, szklankę, tank), WYPEŁNIĆ/ZAPEŁNIĆ (wykorzystać całą możliwą pojemność, przestrzeń, ile się tylko zmieści) balonik powietrzem, pociąg ludźmi, teatr widzami, torby zakupami, worki złotem, torby podróżne rzeczami (upchać, zapakować tyle, ile się tylko da), formularz danymi, umysł myślami, dzień zajęciami, itp., itd.


marek911978

Cenię bardzo Twoje wpisy, ale nie brońmy tego, czego się nie da. Torby najczęściej pakujemy, sorry.


DorotaJarosz

Gdyby miało być o pakowaniu, to czasownik angielski byłby to pack. Tu chodzi o napełnianie, załadowanie toreb na zakupy albo worków.


Krzysko23

Napełniać, to można butelki płynem. Tłumaczenie powinno być: "pakujemy nasze torby".


GregTS

Napełniamy nasze bagaże - nie pasuje, chyba to błąd


DorotaJarosz

Bagaży się nie napełnia. Bagaże się przede wszystkim pakuje, można jeszcze upychać.

Po angielsku też trzeba użyć innego czasownika do bagażu: to pack.


Gladzinka

Napełniamy nasze torby ? Nie po "polskiemu" ;)


DorotaJarosz

Jak najbardziej po polsku. Co Pan(i) robi w sklepie z zakupami po zapłaceniu?


Wiktor872456

Napełniamy nasze worki. ☺ Dobrze


DorotaJarosz

Nawet bardzo dobrze.


czowiek11

Dlaczego naełniamy swoje plecaki jest źle?


DorotaJarosz

Plecaki się właściwie pakuje, ale mogę sobie wyobrazić napełnianie plecaka w sklepie zakupionymi produktami. Dodałam.


bozena751

Worek można napełnić np. mąką

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.